וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "אני הולך לכותל, להגיד תודה ומשם נמשיך"

12.6.2017 / 23:19

מאמן מכבי חיפה נשמע מרוצה אחרי ה-74:85 מול מכבי תל אביב והעלייה לגמר הפיינל פור: "אני עדיין לא מעכל, צריך להבין שזה באמת קרה". בלייזר: "הלב והנשמה שלנו הובילו אותנו להישג"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של מכבי חיפה לגמר הפיינל פור

מכבי חיפה חגגה הערב (שני) הישג גדול. הירוקים, שסיימו את העונה הסדירה במקום השמיני בלבד, עלו לגמר הפיינל פור אחרי 74:85 מול מכבי תל אביב במשחק בו הובילו מהרגע הראשון ועד האחרון. עם הישמע הבאזר האחרון חגגו השחקנים הירוקים עם אלפי האוהדים שהגיעו לתמוך בהם.

עוד בנושא:

מכבי חיפה ניצחה 74:85 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר
אריק שיבק: "כואב לי מאוד, באתי לפה כדי לנסות לקחת אליפות"
הקאמבק קרוב מתמיד: דיוויד בלאט סיכם את תנאיו במכבי תל אביב
הפועל ירושלים עלתה לגמר שלישי רצוף אחרי 76:93 על מכבי ראשון לציון

עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עופר רחימי עם הישג גדול/ברני ארדוב

מאמן הירוקים עופר רחימי אמר אחרי המשחק: "אני עדיין לא כל כך מעכל, צריך להבין שזה קרה. באמת שהאמנתי בשחקנים שלי. הם מנוסים, הם מאוד ביחד ואני כל כך גאה בהם ואוהב אותם. אנחנו רוצים עוד טיפה. החילופים שלנו היום היו טובים מאוד, ההיעדרות של אייברסון הייתה מכה קשה עבורם ובלעדיו ידענו שנצטרך לבצע חילופים על הכול. פינקני זה שחקן שכל הזמן מתקדם, הוא תמיד התעלה כשהיינו עם הגב אל הקיר. קרדיט אדיר לכולם, ורגאס, ג'וני, אבל פינקני באמת כל הזמן משתפר". על הגמר: "אני עוד לא שם. אני צריך ללכת לכותל, להגיד תודה ומשם נמשיך".

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר: "הלב והנשמה שלנו הביאו את זה - חד משמעית. אני חושב שידענו לעצור את מילר וראד, שחקנים עשו פה מהלכים גדולים. זו חוויה, אני עדיין לא מעכל את זה. אנחנו כל כך רוצים לנצח, שלא אכפת לנו מי קולע את הנקודות. אנחנו רק רוצים לעשות פה הישג מטורף. הראינו שהכול אפשרי ואנחנו מאמינים שהכול יכול להיות גם מול הפועל ירושלים".

ווילי וורקמן: "זה מושלם, אבל יש עוד משחק. יש לנו עוד 40 דקות כדי לעשות את זה. תהיה מלחמה. ההגנה והרוח הקבוצתית שלנו עשו את ההבדל. נלחמנו, נלחמנו חזק. הצגנו הגנה נהדרת וכפינו עליהם זריקות קשות. ידענו שאם נעשה את זה, מצבנו יהיה טוב. פינקני? הוא סבא, אבל הוא ה-איש. הוא מגיע עם גישה נהדרת והוא באמת התעלה הערב. עופר רחימי הוא נדיב, תמיד מרים אותך, תמיד נותן השראה. הוא נשאר חיובי בכל מצב".

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היה מושלם". ווילי וורקמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully