וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "כואב לי מאוד, באתי לפה כדי לנסות לקחת אליפות"

12.6.2017 / 23:10

מאמן מכבי תל אביב לאחר ההדחה בחצי הגמר: "רצינו יותר מדי וזה התפתח לא טוב". גאודלוק: "זו פעם ראשונה שאני בקבוצה מפסידה". ג'ון דיברתולומאו וכרם משעור יצטרפו בעונה הבאה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי תל אביב בחצי הגמר

עונת הבלהות של מכבי תל אביב קיבלה הערב (שני) חותמת עם הדחה בחצי גמר הפיינל פור, בעקבות הפסד כואב 85:74 למכבי חיפה. ההפסד הראשון של אריק שיבק מאז מינויו כמאמן החמישי של הצהובים, קבע כי שיאנית האליפויות של הכדורסל הישראלי תשלים עונה שלישית ברציפות ללא הגעה לגמר של ליגת העל, וזאת אחרי שיא הפסדים (35 בסך הכול) בליגה ובאירופה, שם רשמה עונה מבזה. מכבי חיפה תתמודד עם הפועל ירושלים על תואר האליפות ביום חמישי, בהיכל הביתי של מכבי תל אביב.

הצהובים, שבכל מקרה ימשיכו לשחק ביורוליג, החלו כבר מזמן את ההכנות לעונה הבאה. דיוויד בלאט סיכם את תנאיו כמאמן הקבוצה וקיים רצון לצרף את ג'ון דיברתולומאו וכרם משעור כישראלים הבכירים. גם הפועל ירושלים מעוניינת בשניים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה ושוב תראה את הגמר רק בטלוויזיה
הקאמבק קרוב מתמיד: דיוויד בלאט סיכם את תנאיו במכבי תל אביב
המהפכה הבאה של מכבי תל אביב: "מצדי שאף אחד לא יישאר"
הפועל ירושלים עלתה לגמר שלישי רצוף אחרי 76:93 על מכבי ראשון לציון

מאמן מכבי תל אביב אריק שיבק. ברני ארדוב
ערב עגום. אריק שיבק/ברני ארדוב

אריק שיבק, שצפוי לסיים את תפקידו במכבי תל אביב אחרי ארבעה משחקים, אמר בסיום: "צריך לתת קרדיט למכבי חיפה שהוציאה אותנו לגמרי מהמשחק הרגיל שלנו. נכנסנו קצת לקצב במחצית השנייה, אבל הם היו טובים יותר והניצחון מגיע להם. ההגנה שלהם עשתה את ההבדל, לא מצאנו פתרונות וזו התוצאה. ניסינו ללכת להרכבים מאוד נמוכים, ניסינו גבוהים, ניסינו הגנות עם חילופים. הם הצליחו להוציא אותנו מהמשחק בהגנה הלוחצת שלהם, ואז איבדנו ביטחון והחטאנו זריקות שבדרך כלל אנחנו קולעים. כואב לי מאוד, באתי לפה כדי להביא את הקבוצה לפחות לגמר ולנסות לקחת אליפות. הגענו לפיינל פור, אבל לא הצלחנו. כולם רצו, כולם נלחמו. אני חושב שאולי רצינו יותר מדי וזה התפתח לא טוב".

אנדרו גאודלוק: "מכבי חיפה שיחקה טוב מאוד, היא קבוצה אגרסיבית ופיזית. היא משחקת חכם מאוד עם הכדור. השחקנים שלה קלעו זריקות קשות. צריך לתת להם קרדיט, הם שיחקו משחק טוב מאוד. אני לא חושב שאנחנו לא מספיק טובים, איפשהו במהלך העונה זה ברח מאיתנו. ניסינו לתת את הדחיפה האחרונה לקראת סיום העונה, לצערנו לא הצלחנו לעשות את זה, אבל עשינו את המיטב. מבחינה קבוצתית זו עונה מסויטת, זו פעם ראשונה שאני בקבוצה מפסידה. אני צריך להתמודד עם זה, צריך ללמוד מזה ולהשתמש בזה. אפשר לקחת משהו מכל חוויה".

איתי שגב: "שמנו את עצמנו במצב לא נוח מתחילת המשחק, צריך לתת את הקרדיט לחיפה ששיחקה טוב ואגרסיבי. אין לי מה להרחיב מעבר לזה. אני חושב שלקחנו צעד אחורה ברגע שחיפה תקפה אותנו. היה לא קל נגדם כשהם תוקפים. לא הצלחנו להוציא אותם מהקצב. אין הקלה בזה שהסתיימה העונה, כספורטאי אני תמיד רוצה להגיע הכי רחוק ולזכות בכל התארים. גם כשהכול הולך נגדך, אתה רוצה ללכת עד הסוף. זה לא מנחם אותי בשום אופן שהעונה נגמרה ככה. תפקידי לשחק כדורסל ולא להעביר ביקורת על האנשים שמקבלים פה החלטות, אני סומך עליהם ובטוח שיסיקו את המסקנות שהם צריכים להסיק".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכול. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully