וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות גביע העולם: איראן הבטיחה את עלייתה למונדיאל

הנבחרת של קרלוס קירוש הפכה לשלישית שמבטיחה את מקומה ברוסיה 2018, יחד עם המארחת וברזיל. עלייה שנייה ברציפות וחמישית בסך הכל לאיראנים. צפו בתקציר המשחק

נבחרת איראן הבטיחה היום (שני) את עלייתה למונדיאל 2018, זאת לאחר ניצחון 0:2 על נבחרת אוזבקיסטן. איראן מצטרפת למארחת, רוסיה, ולברזיל, והופכת לנבחרת השלישית שמבטיחה את השתתפותה בטורניר. איראן תיקח חלק במשחקי גביע העולם בפעם החמישית בהיסטוריה שלה ובפעם השנייה ברציפות.

קבוצתו של המאמן הפורטוגלי קרלוס קירוש נהנתה משער (23) ובישול (88, לטראמי) של סרדאר אזמון, חלוצה בן ה-22 של רוסטוב הרוסית, שהבטיחו לאיראנים את הניצחון על אוזבקיסטן והשאירו אותם בלתי מנוצחים בבית המוקדמות האסייתי. האיראנים גם סופרים 11 משחקי מוקדמות מונדיאל רצופים בלי ספיגה, ומדובר ברצף השני הכי ארוך אי פעם, שרק נבחרת סקוטלנד השלימה רצף טוב יותר בין השנים 1993 ל-2000.

הנבחרת המפסידה, אוזבקיסטן, עוד לא איבדה סיכוי לעלות לטורניר. היא נמצאת במקום השלישי בטבלת בית א' עם 12 נקודות, רק נקודה אחת פחות מדרום קוריאה שנמצאת עם 13 נקודות במקום השני, אך עם משחק אחד פחות. אם תסיים במקום השלישי, אוזבקיסטן תנסה לעלות בעזרת משחקי הפלייאוף הבין-יבשתיים.

עוד בנושא:

מוק' המונדיאל: ספרד התקשתה, איטליה טיילה, ניצחון דרמטי לאיסלנד
מוקדמות המונדיאל: 0:7 לגרמניה על סן מרינו, 1:3 ללבנדובסקי על רומניה

עלירזה ג'הנבאחש שחקן נבחרת איראן (מימין). AP
שחקן נבחרת איראן ג’הנבאחש אלירזה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully