וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון אישר את הגעתו של וויצ'ך שצ'סני ליובנטוס

השוער הפולני עדיין לא עבר רשמית, אבל הקפטן נתן את ברכתו: "מדובר בנישואים חכמים בין המועדון הכי חזק לשוער הכי טוב בעונה החולפת". וגם: מה יגרום לו לדחות את הפרישה ל-2019?

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
משאיר פתח קל לדחיית הפרישה. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

ג'אנלואיג'י בופון התייחס הערב (שני) למועד הפרישה המתוכנן שלו וגם אישר בין היתר את דבר הגעתו של השוער הפולני וויצ'ך שצ'סני ליובנטוס. "זו הבחירה הכי טובה שהוא יכול היה לעשות", אמר בופון בראיון ל"סקיי איטליה" כאשר נשאל מה יגיד לשוער ששיחק ברומא וצפוי לחתום בקרוב באופן רשמי ביובנטוס.

"גם מבחינת יובה זו הבחירה הכי טובה", הוסיף בופון, "כי לטעמי הייתה לשצ'סני עונה נהדרת. הוא כנראה השוער הכי טוב מבחינת עקביות ועצירות שהיו לו. אני חושב שמדובר בנישואים חכמים בין המועדון הכי חזק למי שהיה השוער הכי חזק בעונה שעברה. איך נסתדר? אם קוראים לאחד מאיתנו, הוא זה שמשחק. ואם זה לא אתה, אז אתה לא משחק. זה פשוט הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אני בטוח שהוא עשה בחירה מצוינת והוא מעולם לא יתחרט עליה. כשאתה מגיע ליובנטוס - במיוחד אם לא היית במועדון שרגיל לזכות בתארים - אתה מבין את ההבדל".

בופון גם אישר את הבטחתו לפרוש אחרי המונדיאל ברוסיה בשנה הבאה, אך השאיר פתח קל לשינוי. "99.9 אחוזים שזה יקרה", הבהיר. "יש לי עוד עונה אחת אינטנסיבית עם מטרות חשובות, ואחריה יגיע הזמן להגיד שמספיק ודי. יחד עם הנשיא החלטנו להשאיר אפשרות אחת לשינוי: אם נזכה בליגת האלופות בעונה הבאה, אני אמשיך ל-2019 בניסיון לזכות באליפות העולם לקבוצות ובתארים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully