וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "מגיע לנו לשחק בגמר, בושה שתוקפים את השחקנים"

12.6.2017 / 20:58

מאמן הפועל ירושלים היה מאושר לאחר העלייה לגמר הפיינל פור נגד ראשון לציון. שמוליק ברנר: "אני גאה מאוד בשחקנים, אף אחד לא האמין שנגיע עד לשלב הזה. אולי היינו קצת עייפים מהסדרה מול אילת"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של הפועל ירושלים לגמר

החשבון נסגר. הפועל ירושלים גברה הערב (שני) 76:93 על מכבי ראשון לציון ועלתה לגמר הפיינל פור. שחקניו של סימונה פיאנג'יאני הצליחו לברוח ברבע השלישי וחגגו עלייה שלישית ברציפות לגמר, זאת לראשונה בתולדותיה. האלופה בכתום תישאר עם המחמאות ותיפרד באופן רשמי מהתואר ביום חמישי.

המאמן המנצח, סימונה פיאנג'יאני, אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו טוב גם במחצית הראשונה ולא רק בשנייה. עשינו רוטציה, תרמנו הרבה ועשינו הרבה בהגנה. הגענו עם אנרגיות גבוהות. במחצית הראשונה הגענו לזריקות פתוחות וקצת החטאנו אולי בגלל הלחץ של הפיינל פור. אמרתי לשחקנים שיירגעו ויהנו לשחק כדורסל. הם עמדו בלחץ. מגיע לנו לשחק בגמר, בושה שתוקפים את השחקנים. במחצית אמרתי לשחקנים שהם משחקים טוב, ושהם צריכים להנות. החלטנו להניע כדור ולקחת את הזריקה הטובה ביותר".


המאמן המנוצח, שמוליק ברנר: "לא הצלחנו ליצור מומנטום ברבעים הראשונים, היה חסר לנו משהו כדי ליצור רצף או איזה גל. אני מברך את הפועל ירושלים, הם היו טובים יותר היום. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, עשינו שלושה חודשים נהדרים ביחד. לפני שלושה חודשים אף אחד לא האמין שנגיע עד פה. עצם זה שאנחנו מאוכזבים זה מראה על הלב הגדול והאמונה שהייתה לכולם. קרו במשחק דברים מוזרים, לא היינו מספיק טובים. הם היו אגרסיביים מההתחלה, וברגע שלא הצלחנו ליצור מומנטום משלנו אז איבדנו ריכוז. האוול היה פנומנלי. אולי היינו קצת עייפים מהסדרה מול אילת. אנחנו מאוכזבים עכשיו, אבל גאים במה שעשינו".

חוגגים בהיכל

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נשאר עם המחמאות. שמוליק ברנר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully