וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: צרפת ניצחה 2:3 את אנגליה

למרות שנותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-46 אחרי הרחקה של וראן, הצליחה הנבחרת של דידייה דשאן לנצח בזכות שערים של אומטיטי (22), סידיבה (43) ודמבלה (78). קיין כבש צמד לאנגלים (9 ו-47 בפנדל)

עוסמאן דמבלה שחקן נבחרת צרפת (שמאל) עם קיליאן אמבפה. רויטרס
הצמד-חמד של צרפת. אמבפה ודמבלה/רויטרס

ברחבי העולם התקיימו היום (שלישי) מספר משחקי ידידות בינלאומיים, כאשר במוקד עמד ה-2:3 של צרפת מול אנגליה. עוד קודם לכן, נבחרת ברזיל התארחה אצל אוסטרליה וניצחה 0:4. צ'ילה הפסידה 3:2 לרומניה, קולומביה הביסה 0:4 את קמרון.

צרפת - אנגליה 2:3

הלה בלו הצליחו להתאושש מההפסד לשבדיה במוקדמות גביע העולם עם ניצחון ביתי מול שלושת האריות, למרות ששיחקו את כל המחצית השנייה בעשרה שחקנים בלבד אחרי ההרחקה של רפאל וראן בדקה ה-46. דידייה דשאן ביצע מספר שינויים לעומת ההרכב שהפסיד בשבדיה ופתח עם קיליאן אמבפה ועוסמאן דמבלה הצעירים והמצוינים במקום דימיטרי פאייה ומוסא סיסוקו. שני הצעירים היו טובים מאוד ודומיננטיים, ונראה שהם עוד יספקו לנבחרת צרפת הרבה רגעי אושר. האנגלים, מנגד, היו לא רעים בסך הכול וייצאו לחופשה אחרי הפסד צמוד.

האנגלים עלו ליתרון בדקה התשיעית עם מהלך יפה. ראחים סטרלינג קיבל כדור ברחבה, חיכה לעקיפה של ריאן ברטראנד והשאיר לו עם העקב, המגן השמאלי יישר למרכז והארי קיין דחק מול שער ריק פנימה, 0:1. השוויון הגיע בדקה ה-22 כשאוליבייה ז'ירו הגיע ראשון לכדור גובה ונגח, טום היטון הדף אבל זה חזר לסמואל אומטיטי שבעט מקרוב פנימה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-43. עוסמאן דמבלה הפעלתן השכיב בקלות את ג'ון סטונס ובעט, היטון הדף, אבל זה הגיע לג'יבריל סידיבה שמול שער ריק המשיך פנימה, 1:2 צרפת.

36 בתוך המחצית השנייה צרפת נותרה בעשרה שחקנים. וראן הכשיל את דלה עלי מאחור ברחבה והורחק. אנגליה קיבלה פנדל והארי קיין בעט פנימה, 2:2. דמבלה הצליח להחזיר את היתרון לצרפת בדקה ה-78 אחרי מסירת רוחב של קיליאן אמבפה וסיומת נהדרת בקו אלכסוני מרחק 14 מטר מהשער, 2:3 לצרפתים.

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
הארי קיין חוגג את השער המוקדם/רויטרס

אוסטרליה - ברזיל 4:0

המארחת, שמתכוננת לגביע הקונפדרציות שיחל בשבוע הבא, רצתה לצאת במצב רוח מעודד מהמשחק מול הסלסאו באצטדיון במלבורן, אך כעבור 12 שניות בלבד היא כבר ספגה שער מדייגו סוזה. סוזה, חלוצה של ספורט רסיפה, כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת 2,802 ימים לאחר שלבש לראשונה את המדים הלאומיים נגד בוליביה באוקטובר 2009. בלמה של פריס סן ז'רמן טיאגו סילבה כבש את השני בדקה ה-62, טייסון (75) הוסיף עוד אחד ודייגו סוזה כבש את השני שלו בדקה ה-93 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

סינגפור - ארגנטינה 6:0

חורחה סמפאולי נתן הזדמנות לשחקנים שלא משחקים בדרך כלל, והם לא ריחמו על הסינגפורים החלשים וניצחו בקלילות 0:6. פרדריקו פאציו כבש ראשון בדקה ה-25, חואקין קוראה הכפיל (31) ואלחנדרו גומז מאטלנטה כבש את השלישי (60). לאנדרו פארדס (74) ולוקאס אלאריו (90) המשיכו את החגיגה ואנחל די מריה קינח בדקה ה-93. המארחת, שמדורגת 157 בדירוג פיפ"א, ניצחה פעם אחת בלבד ב-15 משחקיה האחרונים, והיא לא תרצה לזכור את המפגש הראשון שלה אי פעם עם האלביסלסטה, שממשיכים את המומנטום מהניצחון 0:1 על ברזיל.

רומניה - צ'ילה 2:3

הדרום אמריקאים הובילו כבר 0:2 בזכות שערים של אדוארדו ורגאס (8) ולאונרדו ולנסיה רוסל (18), אבל אז התחיל המהפך. בוגדן סטאנקו כבש את הראשון בדקה ה-31, גרי מדל הורחק אחרי בעיטה בשחקן רומני (33). במחצית השנייה, ניקולאי סטאנצ'ו (60) ומיחאיל באלוטה (83) השלימו את המהפך.

קמרון - קולומביה 4:0

הקולומביאנים השיגו ניצחון די קליל. חאמס רודריגס, שעדיין לא ברור איפה ישחק בעונה הבאה, כבש את השער הראשון בדקה ה-16. ירי מינה כבש את השני בדקה ה-30 ואת השלישי (52). הרביעי היה של חוסה איסקרדו (85). רוברט טאמבה מקמרון הורחק בדקה ה-47.

משחקים נוספים:

נורבגיה - שבדיה 1:1
לנורבגיה: מוחמד אליונוסי (44), לשבדיה: סמואל ארמנטרוס (81)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן נבחרת אנגליה מול אנגולו קאנטה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
אוקסלייד צ'מברליין מול קאנטה במאבק כל לונדוני/רויטרס
שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
שחקני צרפת חוגגים את השוויון/רויטרס
עמנואל מקרון נשיא צרפת (שמאל) עם ראשת ממשלת בריטניה טרזה מיי צופים במשחק בין נבחרת צרפת לנבחרת אנגליה. רויטרס
מקרון ומיי הגיעו לצפות במשחק/רויטרס
שחקן נבחרת ברזיל אלכס סנדרו. AP
אלכס סנדרו וברזיל לא התקשו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully