וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הפיינל פור: הפועל ירושלים גברה 76:93 על מכבי ראשון לציון

הירושלמים מחצו את האלופה היוצאת בזכות מחצית שנייה נהדרת, עלו בפעם השלישית ברציפות לגמר הפיינל פור והשלימו נקמה מתוקה על הכתומים. דייסון (23) להט, הוואל וקינזי הצטיינו

one

אחרי עונה לא קלה, מלאת מהמורות וקשיים, הפועל ירושלים עשתה את זה. פיינל פור 2017 יצא הערב (שני) לדרך ביד אליהו עם שחזור הגמר מהעונה שעברה, כשהאלופה, מכבי ראשון לציון, פגשה את הפועל ירושלים. הפעם, האדומים מהבירה הצליחו לגבור על הכתומים בתוצאה 76:93 ועלו לגמר שלישי ברציפות, אחרי מחצית שנייה מרשימה. כעת הם ימתינו לסיום חצי הגמר השני, בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, כדי לדעת את מי הם יפגשו בגמר ביום חמישי, וכך או כך, יגיעו למשחק מלאי ביטחון ואמונה. ג'רום דייסון, ריצ'רד האוול וטרנס קינזי להטו והובילו את הירושלמים לניצחון. המשחק היה צמוד עד הרבע השלישי, שהסתיים ב-14:26 לטובת ירושלים ומשם הכתומים כבר לא חזרו.

ג'רום דייסון שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול פטריק ריצ'ארד שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הוביל את קבוצתו לגמר. ג'רום דייסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הקרב על מקום בגמר יצא לדרך: הירושלמים פתחו עם קינזי, ג'רלס, דייסון, אליהו והאוול, בעוד האלופה פתחה עם לונג, בן שימול, ריצ'רד, כדיר ותומאס. ריצ'רד האוול פתח את המשחק בצורה נפלאה וקלע 6 נקודות רצופות כדי להעלות את ירושלים ל-0:6. שלשה שנייה ברציפות של קמרון לונג השלימה ריצת 2:10 של ראשון לציון והעבירה את היתרון לאלופה, 8:10. ג'רום דייסון החזיר את היתרון לירושלים לאחר ריצה מוצלחת שהסתיימה בליי-אפ, 14:16 לאדומים, ששיחקו היום בלבן. עודד ברנדווין הוציא עבירה מיותם הלפרין כשנשארה פחות משנייה לסיום הרבע. הוא דייק פעמיים מהקו כדי לתת לכתומים יתרון בסיום הרבע הראשון, 19:20 לראשון לציון.

ראשון לציון המשיכה את הרבע השני באותה הצורה. ארבע נקודות רצופות של עידן זלמנסון העלו את קבוצתו ליתרון 23:28. שתי שלשות רצופות, הראשונה של בר טימור והשנייה של קרטיס ג'רלס, החזירו את ירושלים למשחק וקבעו שוויון 32:32. קמרון לונג הגיב עם שלשה משלו והחזיר את היתרון לצד הכתום, 32:35. טרנס קינזי החזיר את היתרון לירושלים וקרטיס ג'רלס המשיך את המומנטום עם דאנק מהדהד וקבע 37:41. שון דאוסון מצא את אבי בן שימול בתרגיל יפה, והנקודות שבן שימול שם על הלוח קבעו את תוצאת המחצית: 39:42 להפועל ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול עידן זלמנסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אמארה סטודמאייר מול עידן זלמנסון/ברני ארדוב

צ'ארלס תומאס פתח את הרבע השלישי עם שלשה שקבעה שוויון 42:42. ירושלים הצליחה לברוח שוב, אבל שון דאוסון השווה עם שלשה נוספת שאיזנה ל-49:49. ירושלים הגיבה עם ריצת 0:8 ועלתה ליתרון שיא במשחק - 49:57. ג'רום דייסון לקח אחריות, הוביל את הירושלמים ליתרון דו ספרתי ולריצה רצינית שלא קיבלה מענה משחקניו של שמוליק ברנר. שתי נקודות של אמארה סטודמאייר קבעו יתרון 53:68 להפועל ירושלים בסוף הרבע השלישי.

ראשון לציון ניסתה לקזז את ההפרש ברבע הרביעי, אך ירושלים המשיכה לקלוע ולא נתנה לאלופה להתקרב. הכתומים התקשו להשיג נקודות וההפרש גדל ל-57:76 לזכות הקבוצה מהבירה. בשלב זה, האלופה ניסתה לתת פוש אחרון ולהילחם, אך זה לא עבד. היתרון רק גדל, הכתומים ויתרו, והדקות האחרונות היו בעיקר בשביל הקהל. 76:93 בסיום לירושלים שעולה לגמר הפיינל פור ביום חמישי.

קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קמרון לונג מול קרטיס ג'רלס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 23 נקודות (7 מ-13 מהשדה), 5 חטיפות ו-5 איבודים, ריצ'ארד האוול 18, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, טרנס קינזי 18, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, קרטיס ג'רלס 15 ו-8 אסיסטים, אמארה סטודמאייר 8, ליאור אליהו 6 ו-12 ריבאונדים, בר טימור 3, יותם הלפרין 2 ו-7 אסיסטים. טראוויס פיטרסון (04:09 דקות), בר שפע (00:10), אבירם זליקוביץ' (00:44) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 16 נקודות (6 מ-8 מהשדה), צ'ארלס תומאס 14 ו-8 ריבאונדים, אלישי כדיר 10 ו-5 איבודים, עידן זלמנסון 9 ו-7 ריבאונדים, אבי בן שימול 9 ו-8 אסיסטים, עודד ברנדווין 7, שון דאוסון 5, רון נקרשביץ' 2. ג'יי ג'יי מור (06:23 דקות), ניצן חנוכי (06:12) ואור קורנליוס (00:44) שותפו, אך לא קלעו.

ריצ'ארד האוול שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ריצ'רד האוול מרחף/ברני ארדוב
אבי בן שימול שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בן שימול ותומאס מול קינזי/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך לגמר. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב
אוהדי מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נפרדים מהתואר. אוהדי מכבי ראשון לציון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully