וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תדרוש מיליון יורו על מחצית מכרטיסו של גדי קינדה

12.6.2017 / 11:42

הקבוצה מעיר הנמל יודעת שתצטרך להיפרד מהקשר, ורוצה לקבל תמורתו סכום דומה לזה שהרוויחה ממכירת אוחנה, אך טוענת כי טרם קיבלה הצעה רצינית. חיפוש אחרי שני קשרים וחלוץ זרים

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מספר קבוצות מגלות עניין. גדי קינדה/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד יודעת שלא תוכל להימנע מפרידה מגדי קינדה בו מגלות עניין מספר קבוצות. הקשר הצעיר רוצה להעלות את מדרגת השכר שלו בצורה משמעותית ובעיר הנמל מודעים לכך ומוכנים למכור. יחד עם זאת, אשדוד מחשיבה את קינדה לאחד השחקנים המוכשרים שגדלו במועדון וג'קי בן זקן מעוניין לתרגם את זה למספרים. בשלב הזה העמדה של אשדוד מאוד ברורה וקשוחה. במועדון רוצים מיליון יורו על מחצית מכרטיסו של השחקן, זו יריית הפתיחה והיא ניתנת לשינויים אבל בתקופה הקרובה הם לא צפויים להיות משמעותיים, שכן באשדוד רוצים להצמיד את מכירת קינדה למכירת מיכאל אוחנה ולהשוות את תנאי העסקה. באשדוד טוענים כי בשלב הזה אין עדיין הצעה רצינית על קינדה, כזו שתתקרב למה שהקבוצה דורשת.

אחרי צירופו של הבלם פבריסיו סילבה, הקבוצה של רן בן שמעון מחפשת שני קשרים זרים וחלוץ זר. מאוריסיו, הברזילאי של עירוני קרית שמונה, עדיין בתמונה. הקשר יובל יעקובוביץ' מועמד להצטרף. החלוץ עידן שמש הוצע לקבוצה אך דרישות השכר שלו גבוהות בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully