וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אור לאומי האריך חוזה. הפועל תל אביב: הוא שחקן שלנו

12.6.2017 / 11:45

הקבוצה מהשרון הודיעה על כך שהגארד בחר לממש אופציה ולהמשיך במועדון, אלא שהפועל תל אביב טענה כי יש לו חוזה מחייב בשורותיה ושהיא לא חתמה על אפשרות עזיבה בסיום העונה. הנושא צפוי להתברר בימים הקרובים

אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
מי צודק? לאומי/קובי אליהו

בני הרצליה הודיעה היום (שני) כי הגארד אור לאומי ניצל אופציה שהחזיק והאריך את חוזהו במועדון לשנתיים נוספות. בהודעה אף התייחס לאומי להחלטתו, אלא ששעה לאחר מכן הגיבה הפועל תל אביב להחלטה והודיעה כי לשחקן יש חוזה מחייב במועדון לשנתיים נוספות וכי הוא שחקן הקבוצה גם לעונה הבאה. גורמים בהפועל אף טענו כי בחוזה שלאומי חתם אצלם, והן בחוזה ההשאלה לבני הרצליה, לא הוזכר סעיף שכזה, כך שלא ברור מאין הגיעה ההודעה הזאת, אלא אם חתם על חוזה אחר מול הרצליה.

בהרצליה מנגד טענו כי השחקן חתם על חוזה בשנה שעברה, עם אופציית יציאה להפועל תל אביב, ובחר להישאר במועדון, וכי השחרור שלו אף הגיע ממכבי תל אביב ולא מהאדומים. עורך הדין של לאומי, יוסי גאייר, בחר שלא להגיב לנושא, ונראה כי הנושא נמצא רק בתחילתו ועשוי להתגלגל למוסדות המשפטיים של איגוד הכדורסל.

אם אכן יחתום, יצטרף לאומי אל טוריאן גרין וחליל קנאסביץ', שיישארו במועדון בדומה למאמן מיקי גורקה.

לאומי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, פרץ בעונה החולפת בבני הרצליה, בה רשם 6.1 נקודות, 2.0 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק. "אני גאה ומאושר להמשיך את הדרך שהתחלתי במועדון, בו מצאתי בית ובמה להתפתח ולהתקדם כשחקן", אמר לאומי. "השנה שעברה הייתה שנת פריצה מבחינתי, הוכחתי שאני שחקן לגיטימי בליגת העל והוכחתי את עצמי על הפרקט בהזדמנויות שקיבלתי. אמשיך לעבוד בנחישות ומקצועיות גם בעונה הבאה ואעזור לבני הרצליה לכבוש את היעדים שנציב. אני מודה להרצליה על האמון שנתנו בי ומאמין שאני בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully