וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "מי שמתחמק ולא רוצה להיות פה לא שווה שאדבר עליו"

12.6.2017 / 10:46

קשר צסק"א מוסקבה מדבר על התבוסה: "הנבחרת זו לא קבוצה שכשתרצה וטוב לך תבוא, וכשלא בא לך אתה לא מתייצב". אופיר מזרחי: "סדיקו? ההוכחה שהליגה השוויצרית הרבה יותר חזקה מהישראלית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל ממשיכים לאסוף את השברים בעקבות התבוסה לאלבניה. שחקנים עימם שוחחנו הבוקר (שני) התקשו לדבר, וכמה מהם אפילו סירבו לדבר שוב לייחוס. "המשחק הזה הוא כתם לכל שחקן שנטל בו חלק. אולי אחד המשחקים הרעים ביותר בקמפיינים האחרונים. חבל, כי תיקו אתמול היה מאוד משרת את המטרות שלנו". כזכור, כבר לפני המשחק אמר ליאור רפאלוב בראיון שיסתפק בתיקו. "תמיד כשהנבחרת מגיעה ל'מאני טיים' יש ציפיות גבוהות והכל מתרסק. זה קרה בבלומפילד מול נבחרת יוון, וגם במשחק בבוסניה בקמפיין הקודם. הצרה היא שהרגשנו אתמול שהנבחרת פחות מעניינת, וזה הכי כואב. אנשים לא באו כי הם כבר לא מאמינים בנבחרת, ובצדק. רובם זכו לראות מהנבחרת רק כישלונות".

"זה לא נעים להפסיד 3:0 בבית, וחבל שזה קרה", אמר הלילה ביבראס נאתכו, שכמו יתר חבריו ספג ביקורת על יכולתו. "היינו צריכים לדעת כשאנחנו בפיגור 2:0 לא לחטוף את השלישי. הגול הזה משמעותי בגלל התוצאה שם. עכשיו אין כבר מה לומר". נאתכו התייחס לידיעה לפיה בנבחרת זועמים על שחקנים שהתחמקו לכאורה בטענה לפציעות. "מי שלא פה בגלל פציעה, אין מה לעשות. אבל מי שלא רוצה להיות פה? הוא לא מעניין אותי ולא שווה שאדבר עליו. נבחרת ישראל זאת לא קבוצה שכשתרצה וטוב לך אתה תבוא, וכשלא בא לך אתה לא מתייצב. כשהנבחרת קוראת לך צריך להתייצב. לא צריך לדבר על מי שלא פה. אותי חינכו שכדורגל צריך לבוא מאהבה, וגם אם זה משחק לא משמעותי בשבילו אני ארצה לשחק אותו. מי שלא פה ולא פצוע, ולא רוצה להיות פה, זאת בחירה שלו. מי שמתחמק לא מעניין אותי".

החלוץ אופיר מזרחי, שמשחק לצדו של כובש הצמד ארמנדו סדיקו בלוגאנו השוויצרית, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "זאת ההוכחה הכי טובה לכך שהליגה השוויצרית הרבה יותר חזקה מהליגה הישראלית. סדיקו חלוץ מצוין שנמצא בכושר מדהים כל העונה. לגמרי לא הופתעתי ממנו, הוא כבש שערים דומים גם בליגה וממשיך את היכולת הנהדרת שלו. עכשיו כולם יבינו באיזה כושר הוא נמצא".

עוד בנושא

בכיר בנבחרת: "נבוא בחשבון עם המתחמקים". עיני ממתין למקדוניה עם החלטה לגבי אלישע לוי
חורבן הבית: אורן יוסיפוביץ על המאזן הנוראי של הנבחרת בישראל
יוסי בניון: "מתבייש בשביל האוהדים. כולם יודעים מי אלה ששרקו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully