וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "אני לא חושב שאני צריך להוכיח את עצמי"

12.6.2017 / 8:44

אחרי עונה בינונית, יקווה הכוכב הישראלי של מכבי ראשון לציון להוביל אותה לניצחון על הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור (18:45, ספורט 5): "הצלחנו לצאת מאמצע עונה מזעזעת". הקבוצה צפויה שוב להיות הנציגה הבכירה של ישראל בליגת האלופות

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי עונה לא פשוטה, שכללה את פיטוריו של אריק שיבק, וסימן שאלה גדול על עצם כניסתה לפלייאוף, תתייצב הערב (שני) מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור כשתפגוש את הפועל ירושלים (18:45, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים היו עסוקים בימים האחרונים בבניית תוכנית המשחק לקראת ההתמודדות, כששני המפתחות העיקריים עליהם שמו דגש הם עצירת משחק הריצה של ירושלים, גם במחיר של עבירות, וצמצום ריבאונד ההתקפה של האדומים. כ-1,900 אוהדים של האלופה צפויים לדחוף אותה במשחק חצי הגמר.

בכל הנוגע ליכולת ההתקפית יקוו בעיר היין לקבל יותר משון דאוסון, שקלע רק 8 נקודות ב-23.4 דקות בממוצע בפלייאוף, כולל 2 נקודות בלבד בפחות מ-9 דקות במשחק המכריע נגד הפועל אילת. "אני לא חושב שאני צריך להוכיח את עצמי, אני צריך לעזור לקבוצה שלי לנצח בכל דרך אפשרית, וניצחון זה הדבר הכי חשוב", אמר אמש הגארד שצפוי גם הקיץ לצאת להבחן בקבוצות NBA, "אני מרגיש בטוח בעצמי, בטוח בקבוצה, אנחנו בתקופה טובה ונראים טוב, לא קרה הרבה שאנחנו היינו עשרה שחקנים באימון, זה טוב לנו. מרגישים חדורי מוטיבציה, מעמד שהרבה אנשים לא האמינו שנהיה בו לפני חודשיים או שלוש, והצלחנו לעשות מאמץ גדול ולהגיע לפה. לצאת מפה מאמצע העונה המזעזעת שהייתה לנו. ירושלים קבוצה חזקה, זה לא חדש לאף אחד, במשחק אחד הכל יכול להיות, ניצחנו אותם השנה בסגל חסר. הפיינל פור הוכיח את עצמו בנושא הזה".

עוד בנושא

18:45, ספורט 5: מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים
21:15, ספורט 5: מכבי תל אביב - מכבי חיפה
התקדים של חיפה, האשליה של ירושלים: מספרי הפיינל פור

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון מאוכזב. ברני ארדוב
יחפה על כל העונה? שון דאוסון/ברני ארדוב

ראשון לציון צפויה להירשם בימים הקרובים באיגוד הכדורסל למפעלים של פיב"א, כשעל פי ההערכות היא שוב תהיה הנציגה הבכירה של ישראל בליגת האלופות, ובמנהלת הליגה עובדים מול הנהלת המפעל על קבלת כרטיס מובטח לשלב הבתים כמו בעונה שעברה. לאחר סיום העונה צפויים במועדון להכנס למגעים עם שמוליק ברנר על הארכת חוזהו, כמו גם עם עודד ברנדווין. פטריק ריצ'רד צפוי לקבל הודעה על מימוש האופציה שיש לקבוצה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully