וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג פינגווינס זכתה בפעם השנייה ברציפות באליפות ה-NHL

12.6.2017 / 7:39

הקבוצה מעיר הפלדה הפכה לראשונה מאז סוף שנות ה-90 שמשלימה בק-טו-בק, כאשר ניצחה 0:2 בחוץ את נאשוויל פרדטורס והשלימה 2:4 בסדרה. סידני קרוסבי נבחר שוב ל-MVP של הפלייאוף

שחקני פיטסבורג פינגווינס חוגגים זכייה באליפות. Mark Humphrey, AP
בק-טו-בק מרשים. הפינגווינס חוגגים, שוב במשחק חוץ/AP, Mark Humphrey

עונת ה-NHL הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיומה עם אלופה חדשה-ישנה: פיטסבורג פינגווינס ניצחה 0:2 בחוץ את נאשוויל פרדטורס והשלימה 2:4 בסדרת הגמר של הסטנלי קאפ, כדי לרשום את הבק-טו-בק הראשון בליגת ההוקי קרח מאז עשתה זאת דטרויט רד ווינגס, אי שם ב-1997 ו-1998.

אחרי חמישה ניצחונות ביתיים, הפינגווינס הגיעו לנאשוויל בתקווה לסגור את הסדרה, בעוד המארחים קיוו לשלוח אותה למשחק שביעי ולהמשיך לחלום על אליפות ראשונה בתולדות המועדון הצעיר יחסית.

אם במשחקים 3 ו-4 שנערכו בטנסי, הפינגווינס נראו רע וספגו שני הפסדים די חד צדדיים, הרי שאחרי ה-0:6 המוחץ שלהם במשחק החמישי, הם שוב שמרו על רשת נקייה ולבסוף, גם באו על שכרם. רגע לפני שהמשחק הלך להארכה, עם דקה ו-35 שניות בלבד שנותרו על השעון, פטריק הורנקוויסט, ששיחק קרוב ל-400 משחקים במדי נאשוויל בין 2008 ל-2014, מצא את הרשת מזווית כמעט בלתי אפשרית, לאחר שהעיף את הדיסקית על שוער הפרדטורס, פקה רינה. המארחים עברו למצב ייאוש והחליפו את השוער בשחקן שדה, מה שעלה להם בשער חובה שני, כאשר קרל האגלין הבטיח את האליפות עם כיבוש מול רשת חשופה, 13.5 שניות לסיום.

מאט מארי, שוער הפינגווינס, היה מושלם ועצר את כל 27 הניסיונות לעברו, בעוד רינה, שהיה נורא במשחק הקודם והוחלף בו אחרי שליש אחד בו ספג שלושה שערים, סיפק הפעם הופעה טובה עם 27 עצירות מ-28 ניסיונות. לצערו, זה לא הספיק מול סידני קרוסבי וחבריו, ששוב יחגגו ברחובות עיר הפלדה. אליפות חמישית בסך הכול לפינגווינס וכמו כל הארבע הקודמות, גם בזו היא זכתה במשחק חוץ. עבור קרוסבי מדובר באליפות שלישית ברציפות והוא הוכתר עונה שנייה ברצף כ-MVP של הפלייאוף, הפעם בזכות שמונה שערים ו-19 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully