וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מתבייש בשביל האוהדים. כולם יודעים מי אלה ששרקו לי"

12.6.2017 / 0:35

שיאן ההופעות של הנבחרת סגר חשבון עם המקללים: "במדינה שלנו אני לא מופתע מכלום, זה חלק מהתרבות של הכדורגל הישראלי. שלם עם כל מה שעשיתי", והצהיר: "אני יודע איפה אשחק בעונה הבאה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יוסי בניון רשם הערב (ראשון) את משחקו ה-99 במדי נבחרת ישראל, ולא כך ציפה שיאן ההופעות שייראה הקאמבק הרשמי שלו למדים הלאומיים. בניון שותף כמחליף בתבוסה הכואבת 3:0 לאלבניה במוקדמות המונדיאל, ובמהלך הדקות שלו על כר הדשא ספג קריאות בוז וקללות מצד מיעוט קולני של אוהדים.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל הובסה 3:0 בידי אלבניה במוקדמות המונדיאל
אלישע לוי: "היו לנו אנרגיות מטורפות". השחקנים נגד הקהל
טיבי וצדק 3, אלישע לוי רק 2, ומה עם זהבי? ציוני הנבחרת
אין רחמים: ברחבי הרשת פירקו את הנבחרת על היכולת האיומה

שחקני ישראל אחרי הספיגה/ברני ארדוב

בניון התייחס בסיום ליחס שקיבל מאותם אוהדים: "מה אני יכול להגיד? אני מתבייש בשביל אלה ששרקו. במדינה שלנו אני לא מופתע מכלום. אני צופה הרבה דברים מראש, וזה אחד הדברים שצפיתי. זה חלק מהתרבות של הכדורגל הישראלי, זה החינוך שהם קיבלו בבית. כולם יודעים מי האוהדים ששרקו לי. לאורך כל הקריירה קיבלתי אהבה והערצה מאוהדי הנבחרת, כולם יודעים מי אלה הפעם. זה המיקום הגאוגרפי, בכל קבוצה יש את יוצאי הדופן. אני מודה לאלה שתמכו ועודדו. לא יודע כמה שחקנים יגיעו להופעות ולהישגים שאני הגעתי, והכול בזכות עבודה קשה. גם בנבחרת. אני גאה על כל רגע ומקווה להשיג עוד קצת. אני שלם עם עצמי ועם כל מה שעשיתי בנבחרת. השגתי כל מה שרציתי".

על המשחק אמר: "הם היו יותר טובים מאיתנו, ניצלו את כל המצבים והייתה קבוצה אחת שהגיעה לה לנצח. כולנו רצינו לשחק יותר טוב אחרי המשחק הפחות טוב נגד מולדובה, אבל יש הרבה מקרים שבמשחק ידידות זה נראה ככה ואז משתנה. לא הצגנו את היכולת שאנחנו מסוגלים לה".

על הקפטן ערן זהבי שהתראיין רק לזכיין השידור: "ראיתי אותו הרבה בתקשורת, אולי אפילו יותר ממה שצריך. הוא נתן לכם ראיונות מפה ועד להודעה חדשה".

על מכבי תל אביב: "ברור שאני רוצה להישאר. אני אדאג לקריירה שלי בלי לדבר, אל תדאגו לי. יש לי מספיק הצעות ואני יודע איפה אשחק בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully