וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היו לנו אנרגיות מטורפות". חלק מהשחקנים נגד הקהל

11.6.2017 / 23:36

מאמן נבחרת ישראל ניסה לרכך אחרי התבוסה הביתית לאלבניה. גולסה: "עצוב שמקללים את בניון, אבל ככה זה פה". שהר: "קללות ושריקות? לא מתאים לנבחרת". זהבי: "הם רצו יותר מאיתנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

השפלה. אין מילה אחרת לתאר את התבוסה שנחלה נבחרת ישראל הערב (ראשון) מול אלבניה בבית ז' במוקדמות המונדיאל. לחבורה של אלישע לוי עוד היו שאיפות לסיים במקום השלישי בבית אחרי ספרד ואיטליה, אבל הציגה יכולת נרפית ומאכזבת מול האלבנים, הובסו 3:0 ופחות או יותר איבדו עניין בקמפיין. 15,50 אלף צופים בלבד הטריחו את עצמם לאצטדיון החדש בחיפה וראו את ישראל סופגת צמד מרגלי ארמנדו סדיקו בדקות 22 ו-44 ועוד אחד מלדיאן ממושאי בדקה ה-71.



עוד בנושא:

טיבי וצדק 3, אלישע לוי 2 ומה עם זהבי? ציוני נבחרת ישראל
עוד בבית הישראלי: ספרד ניצחה בקושי, איטליה טיילה

שחקני ישראל אחרי הספיגה/ברני ארדוב

אלישע לוי התעקש בסיום: "עד ה-0:2 שיחקנו טוב ומסודר. אחר כך לקחתי קצת יותר סיכונים ואיבדנו את האמצע. הם עשו לנו בדיוק את מה שאנחנו עשינו להם שם, לא חשבנו שאנחנו יכולים להפסיד בבית בצורה כזאת, אבל זה הכדורגל וצריך להסתכל קדימה".

על היכולת של הנבחרת לעומת היכולת מול מולדובה: "נראינו יותר טוב. אין ספק שהתוצאה לא טובה, אבל נראינו יותר טוב. היום האלבנים היו יותר טובים מאיתנו, חבל כי היו אנרגיות טובות ורצון של השחקנים. היו לשחקנים אנרגיות מטורפות, אבל זה לא ניכר על המגרש. בכדורגל החכמה היא להביא את הטירוף למגרש. הם כבשו שני שערים בניגוד למהלך המשחק. היו משחקים שנראינו יותר טוב, אין ספק. נעשה כל מה שצריך כדי לתקן".

עוד באותו נושא

עוד השפלה: שראל הובסה 3:0 על ידי אלבניה

לכתבה המלאה
ערן זהבי, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"לא באנו כמו שצריך לבוא למשחק בית". זהבי/ברני ארדוב

קפטן נבחרת ישראל, ערן זהבי, אמר: "היינו לא מאורגנים ולא מסודרים, לא באנו כמו שצריך לבוא למשחק בית. האחריות עלינו, אין מה לעשות - אנחנו ניצחנו שם, הם החזירו לנו פה. קשה לשחק בתאריך הזה, כולנו בני אדם וגמרנו עונה קשה. לא באנו כמו שצריך, הפסדנו בכל תאקל אפשרי וכל כדור באוויר. הם פשוט רצו יותר מאיתנו. למה? אין לזה הסבר".

אלמוג כהן אמר: "השחקנים יותר מאוכזבים מהקהל, זה כואב. בדקות הראשונות היינו לא רעים, אבל הם עשו גול מחצי מצב. צריך להגיד את האמת, הם היו הרבה יותר טובים. אני מקווה שבפעם הבאה נוכל לשמח את האוהדים. כולם ניסו לעשות מה שאפשר, אבל יש גם משחקים כאלה שכלום לא הולך. זה כמו כדור שאתה מנסה לבלוע והוא לא נכנס לגרון. אין כבוד גדול יותר מאשר לשחק בנבחרת ואני מרגיש אכזבה גדולה".

טאלב טואטחה: "לא נראינו טוב. המשחק התפתח בצורה שלא רצינו ולא ציפינו. אחרי זה רדפנו אחריהם וקיבלנו עוד גול ועוד גול. יש משחקים כאלה, זה קורה גם לנבחרות הכי גדולות בעולם. נחזור לקבוצות, נעבוד קשה ובמפגש הבא נאסוף את כל הכוחות ונמשיך הלאה. לא ביזינו את עצמנו, כל שחקן נתן את הכול. ביזיון זו מילה גסה, לא ביזינו את עצמנו. אם היינו מנצחים הייתם מרימים אותנו לשמיים".

שחקן נבחרת ישראל טאלב טואטחה. ברני ארדוב
"ביזיון זו מילה גסה". טואטחה/ברני ארדוב

אייל גולסה: "כואב לכולנו. הם ניצלו שתי טעויות שלנו ואחרי זה רדפנו אחריהם כל המשחק. זה לא מה שתכננו, שיחקנו לידיים שלהם. עצוב שהאוהדים מקללים, אבל ציפינו שאם התוצאה תהיה לטובתם, זה מה שיקרה. עצוב ששחקן כמו יוסי בניון סופג שריקות ובוז, אבל ככה זה במדינה שלנו, אנחנו רגילים לזה".

בן שהר: "היינו לא טובים. היינו שווי כוחות בהתחלה, אבל על טעויות משלמים בגדול. עשינו שטויות שלא מחוייבות המציאות, אבל זה קורה. אני יכול להבין את הקהל שלא מגיע בהמוניו, אבל זו נבחרת ישראל לטוב ולרע ואנחנו צריכים אותם. חבל שהיו שריקות בוז לחלק מהשחקנים, זה לא מתאים למשחקי נבחרת".

בירם כיאל שלא שיחק: "התוצאה מאכזבת, שיחקנו לא טוב. היה רצון, אבל לא יכולת. חטפנו בראש וזו סטירת לחי גדולה. אני נמצא ביכולת טובה, גם בקבוצה חזרתי טוב מפציעה ארוכה והזימון לנבחרת עשה לי מאוד טוב. היום המאמן הכניס שחקנים התקפיים לאור ההתפתחות של המשחק, אבל אני מקבל את זה כמקצוען. בתפקיד שלי משחקים גולסה, ביברס, אלמוג, שחקנים ברמה גבוהה, אנחנו חברים טובים, ויש תחרות".

דודו גורש: "משחק לא טוב שלנו, המשכנו את היכולת ממולדובה והתוצאה בהתאם. אני לא חושב שיש לי חלק בשערים. לפעמים שוער צריך להביא את האקסטרה והיום לא עשיתי את זה. לא נצא בהאשמות אחד נגד השני, זה לא המקום ולא הזמן. אנחנו קבוצה - כך בניצחונות וגם בהפסדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully