וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ואיל מריסאת חתם בהפועל ראשון לציון

שחקן הכנף בן ה-25, שסייע להפועל אשקלון להעפיל לליגת העל ובעונה האחרונה כבש 13 שערים במדי בני לוד, הפך לרכש השישי של הכתומים. הקשר שרון זיסו חתם בהפועל רמת גן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכש מבטיח. ואיל מריסאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ראשון לציון ממשיכה להתחזק לקראת עונת 2017/18 בליגה הלאומית, והערב (ראשון) הודיעה על צירופו של שחקן רכש שישי: שחקן הכנף ואיל מריסאת. הקשר/חלוץ בן ה-25 הבקיע 13 שערים במדי בני לוד בעונה החולפת, מתוכם 12 בליגה, ועונה קודם לכן היה שותף לעליית הליגה של הפועל אשקלון.

כאמור, מריסאת מצטרף לחמישה שחקנים שכבר חתמו בהפועל ראשון לציון: יקיר שינה, אוגו אזוצ'וקוו, רועי משפתי, מתן פלג ושלומי אביסדריס.

עוד בנושא:

בניגוד להצהרת איל ברקוביץ': הפועל ראשון לציון החתימה זר ראשון
שלומי אביסדריס חזר להפועל ראשון לציון וחתם לעונה אחת
יקיר שינה היה הרכש הראשון של הפועל ראשון לציון בקיץ

שרון זיסו, קשר בית"ר תל אביב רמלה בשלוש העונות האחרונות, היה מועמד גם הוא לראשון לציון, אך בסופו של דבר חתם בהפועל רמת גן של אריק בנאדו. הקשר בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, כבש שישה שערים בעונה שעברה במדי הקבוצה שסיימה שלישית בלאומית. הוא מצטרף למגן השמאלי שמוליק מלול שחתם ביום חמישי כרכש הראשון של האורדונים.

גם הפועל קטמון ביצעה החתמה במהלך היום והחזירה לשורותיה את יוגב לרמן (הזוהרוי). הבלם בן ה-25 שיחק במדי קטמון בעונת 2015/16, ובעונה החולפת רשם 20 הופעות וכבש שער אחד בעירוני קרית שמונה מליגת העל. "אני שמח להגיד שאני חוזר למקום שמרגיש לי כמו בית", אמר לרמן לאחר חתימתו. "אמנם העברתי רק עונה אחת בקבוצה, אבל החום והאהבה שקיבלתי היו בלתי ניתנים להחלפה עבורי. נכון שהיו לי הצעות נוספות, אבל החלטתי לחזור למקום שבו אני יכול להיות מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully