וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר, ולנסיה הפתיעה את ריאל מדריד

אלופת אירופה רחוקה שני ניצחונות מאליפות שנייה ברציפות בטורקיה אחרי 74:83 על בשיקטאש. העטלפים איזנו ל-1:1 את הגמר בספרד, באמברג זכתה באליפות גרמניה שלישית ברציפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני ניצחונות מאליפות. שחקני פנרבחצ'ה חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלופת אירופה פנרבחצ'ה עשתה הערב (ראשון) עוד צעד בדרך להשלמת דאבל וזכייה באליפות טורקיה, כאשר עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול בשיקטאש אחרי ניצחון ביתי נוסף, 74:83.

פנר, האלופה המכהנת, ניצחה במשחק הראשון בסדרה 69:75 והפעם עשתה את העבודה עוד יותר טוב, כאשר ברחה לקראת הסיום אחרי משחק שהיה צמוד ברובו. כעת היא זקוקה לשני ניצחונות נוספים כדי לזכות בתואר.

בשיקטאש הובילה 17:19 בסיום הרבע הראשון, למרות שבע נקודות של יאן וסלי. עד להפסקה, פנר כבר הספיקה להשלים מהפך ולמנוחה היא ירדה ביתרון 36:39.

ברבע השלישי הצהובים-כחולים כבר החלו להתעורר ועלו ל-11 הפרש, כאשר ל-10 הדקות האחרונות הם נכנסים ביתרון מבטיח 49:58. בשיקטאש ניסתה להתקרב, אבל למארחים היו תשובות לכל דבר והם ניצחו בלי בעיות, כשבוגדן בוגדנוביץ' מוביל אותם עם 19 נקודות ואילו וסלי מספק 16. בשיקטאש תארח כעת את שני המשחקים הבאים ותנסה לחזור לסדרה. משחק 3 יתקיים ביום רביעי הקרוב.

*** במשחק השני של סדרת הגמר בספרד הפתיעה ולנסיה עם ניצחון חוץ 79:86 על ריאל מדריד. העטלפים, שהפסידו בבירה במשחק הראשון, איזנו כעת ל-1:1 והעבירו אליהם את הביתיות. הם יארחו את שני המשחקים הבאים ואם יצליחו לנצח בהם, יזכו באליפות לא צפויה.

האורחים פתחו נהדר, עלו ל-4:13 מהיר וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 22:28. ריאל לא ויתרה ולהפסקה ירדה ולנסיה ביתרון צנוע, 41:43. הבלאנקוס השלימו מהפך שתי דקות לסוף הרבע השלישי וכבר עלו ליתרון חמש, כאשר לעשר הדקות המכריעות הם נכנסו עם 61:64 לטובתם. אלא שוולנסיה הגיבה מצוין, נשארה צמודה וניצחה עם ריצת 0:7 ב-84 השניות האחרונות, בעיקר בזכות סל משוגע של בויאן דובלביץ' בסוף שעון ה-24. דובלביץ' הוביל את הקלעים עם 20 וקטף 9 ריבאונדים. סרחיו יול קלע 22 לריאל, אך רשם החטאה מכריעה וסיים עם 2 מ-7 לשלוש.

*** באמברג זכתה הערב באליפות גרמניה בפעם השלישית ברציפות והשביעית בשמונה שנים (השתוותה לאלבה ברלין עם שמונה אליפויות במקום השלישי בהיסטוריה של הליגה), אחרי שהשלימה 0:3 קליל בסדרת גמר הפלייאוף מול אולדנבורג. באמברג, שזכתה העונה גם בגביע הגרמני, השלימה 1:9 בפלייאוף כולו עם 58:76 במשחק השלישי בסדרה, כאשר ברבע האחרון היא בורחת עם 9:19 וחוגגת ניצחון מתוק. מאודו לו הוביל את החבורה של אנדראה טרינקיירי עם 15 נקודות.

בעקבות הניצחון של באמברג, נסגרה סופית רשימת המשתתפות ביורוליג בעונה הבאה: 11 קיבלו כרטיס חופשי -

ריאל מדריד, ברצלונה, באסקוניה, פנרבחצ'ה, אנדולו אפס, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, מילאנו, צסק"א, מכבי תל אביב וז'לגיריס. הכרטיסים הנוספים חולקו לכוכב האדום (אלופת הליגה האדריאטית), חימקי (הקבוצה שהגיעה לגמר ה-VTB), באמברג (אלופת גרמניה), ולנסיה (העפילה לגמר הליגה הספרדית מול ריאל מדריד) ומלאגה (זכתה ביורוקאפ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully