וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל חוגג תואר היסטורי: "יש משהו מיוחד באנרגיות בפריס"

השור ממאיורקה נראה אמוציונלי במיוחד לאחר שהפך לראשון בעידן הפתוח שזוכה באותו טורניר גרנד סלאם עשר פעמים. המספרים, השיאים, הציוצים, וידוי ההערצה של ואוורינקה והתודות של נדאל

רפאל נדאל אחרי הזכייה ברולאן גארוס. רויטרס
מחבק ולא עוזב. נדאל/רויטרס

הראשון בעידן הפתוח שזוכה באותו תואר גרנד סלאם עשר פעמים, הראשון שזוכה ברולאן גארוס שלוש פעמים מבלי לשמוט ולו מערכה אחת: אלה רק חלק מהשיאים שקבע רפאל נדאל היום (ראשון), אחרי שזכה בטורניר האהוב עליו בפריס עם ניצחון 2:6, 3:6, 1:6 על סטן ואוורינקה. עד לא מזמן נראה היה שהשור ממאיורקה כבר גמר את הסוס, אבל הוא חזר בגדול וכבש בסערה את הטניס העולמי, על אף גילו המתקדם יחסית (31).

בזכות הזכייה בתואר, טיפס נדאל למקום השני בכל הזמנים בטבלת הזכיות בתארי גרנד סלאם עם 15, אחד יותר מפיט סמפראס ושלוש פחות מיריבו המיתולוגי רוג'ר פדרר. והנה עוד נתון שממחיש את גדולתו הייחודית של רפא: הוא השלישי בלבד, אחרי סמפראס וקן רוזוול, שזכה בטורניר גרנד סלאם בשנות ה-20 וה-30 לחייו.

עוד בנושא:

כחימר ביד היוצר: הדרך לכל התארים של רפאל נדאל ברולאן גארוס

רפאל נדאל אחרי הזכייה ברולאן גארוס. רויטרס
רפאל נדאל אחרי הזכייה ברולאן גארוס/רויטרס

בסיום, נדאל סיפר על התחושה המיוחדת לזכות בתואר האהוב עליו לראשונה מאז 2014, על החימר בו הפגין עליונות כה מובהקת לאורך כל הקריירה. "אני עושה את הכי טוב שלי בכל טורניר, אבל התחושה שיש לי פה, בפריס, בלתי מוסברת", הסביר בהתרגשות. "זה מקום מיוחד, האדרנלין שלי כאן תמיד גבוה. לנצח כאן בפעם העשירית, להשלים פה את הדסימה, זה תמיד נהדר".

הוא הוסיף ש"זה לא קל לדבר כרגע, אבל הדבר שהכי קל לי להגיד זה תודה, תודה רבה. לכל מי שארגן את הטורניר, לכל השחקנים ולכם האוהדים, שתומכים בי לאורך שנים ונותנים לי את הכוח להמשיך. קשה לתאר איך זה להגיע ולחזור לכאן כל שנה, זה מיוחד מאוד עבורי. הטורניר הזה והאנשים שאחראים עליו תמיד יהיו בליבי. תודה לכם. הגמר הזה היה חשוב לי מאוד".

סטן ואוורינקה, שהפסיד לראשונה בקריירה בגמר גרנד סלאם, בירך בסיום את יריבו. "מזל טוב לרפא על התואר, ועל כל מה שהוא עשה בטניס עד כה, זה פשוט מדהים. זה תמיד כבוד לשחק נגד נדאל, תמיד הערצתי אותו. אני מודה לכל מי שעזר לי ותמך בי, למאמניי ולחברה שלי. זה לא היה קל עבורם, היה לי טורניר נפלא ונהנתי מאוד. תודה לכל מארגני הטורניר, נתראה בשנה הבאה".

עוד באותו נושא

רפאל נדאל זכה ברולאן גארוס בפעם העשירית בקריירה

לכתבה המלאה

מאז ועד היום: הדומיננטיות של נדאל ברולאן גארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully