וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים גדולים בין שאראס לברצלונה: "מכבי תל אביב מציעה יותר כסף"

על פי דיווחים בספרד, מאמן ז'לגיריס מתרחק מהאקסית בגלל מחלוקת כספית ועשוי להעדיף את ההצעה המשופרת של הצהובים. דיוויד בלאט עדיין על הכוונת של הקטלאנים, גם פדרו מרטינס מועמד

one

בשישי האחרון, מיד לאחר זכייתה של ז'לגיריס באליפות ליטא, הצהיר שרונאס יאסיקביצ'יוס שיודיע תוך מספר ימים היכן יאמן בעונה הבאה. מאז עברו כמה ימים, ועדיין רב הנסתר על הגלוי. ז'לגיריס הציעה לו חוזה חסר תקדים בגובה 500 אלף יורו, אבל מטרתו העיקרית, כך נראה, הייתה ונותרה חזרה למועדון האהוב עליו, ברצלונה. אולם נכון לעכשיו נראה שהמהלך הזה רחוק מלהתממש.

על פי דיווח ב"אס" הספרדי, הפערים בין שאראס לבין ראשי ברצלונה גדולים ואולי אף "בלתי ניתנים לגישור". המחלוקת כלכלית בעיקרה. על פי הידוע, ברצלונה הציעה לרכז העבר האגדי שכר דומה להצעה שקיבל מז'לגיריס, והוא לא מסתפק בכך ודורש שדרוג.

עוד בנושא:

בלאט במשא ומתן עם חימקי, מכבי תל אביב שוחחה עם ספאחיה ופלאסה
רוצים להצליח בליגה? אתם לא צריכים מאמן: סיכום רבע גמר הפלייאוף
מכבי תל אביב הודיעה: מחירי המינויים יירדו, שמעון מזרחי יעלה ליציע

מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
ברצלונה תצליח לשכנע אותו לרדת בדרישות? שאראס/GettyImages

בדיווח נכתב ש"שאראס מעדיף לאמן את ברצלונה על פני כל קבוצה אחרת, אבל לא בכל מחיר". עוד נכתב שם שמכבי תל אביב עדיין בתמונה, וכי היא מציעה לו שכר גבוה יותר, מה שעשוי לשחק תפקיד בהכרעה שלו. בינתיים, ברצלונה ממשיכה לחפש חלופות למקרה שלא תצליח להתגבר על הקשיים במשא ומתן עם שאראס. דיוויד בלאט עדיין נחשב מועמד, והקנדידט החדש שהצטרף לבורסת השמות הוא מאמן ולנסיה פדרו מרטינס, שחוזהו לא יחודש.

על כל פנים, שאראס ייפגש עם ראשי ברצלונה לסבב שיחות נוסף כשיגיע למחנה קיץ בניהולו בין ה-9 ל-15 ביולי. בפרק הזמן הזה, מקווים בברצלונה, יוכלו להגיע לפשרה עימו ולהחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully