וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה הודיעה: איעדר מווימבלדון בגלל פציעה

הטניסאית שלא קיבלה כרטיס חופשי לרולאן גארוס הודיעה שלא תשתתף בטורניר גרנד סלאם נוסף, וזאת בשל קרע בשריר הירך. ברוסיה מעריכים: שראפובה מעדיפה להימנע ממבוכה נוספת ומדיון מחודש בהשעייתה

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
תחמיץ עוד טורניר גדול. שראפובה./רויטרס

ביש מזל או ניסיון להימנע ממבוכה נוספת? מריה שראפובה הודיעה רשמית כי תיעדר מעונת הדשא בשל פציעה ולא תוכל ליטול חלק בטורניר ווימבלדון שייפתח באנגליה בתחילת החודש הבא.

בהודעה רשמית שפרסמה שראפובה הלילה (ראשון) נכתב כי היא תיעדר בתקופה הקרובה ואמורה לשוב למגרשים רק ב-30 ביולי. בהודעה של שראפובה נכתב: "אחרי בדיקות נוספות התברר כי הקרע בשריר הירך שנגרם לי בטורניר רומא ימנע ממני ליטול חלק בטורנירי הדשא בהם הייתי אמורה להופיע. אני אמשיך לעבוד על ההחלמה שלי והטורניר הבא שבו אני מתכננת לשחק הוא בסטנפורד".

שראפובה שבה למגרשים באפריל האחרון אחרי השעיה בת 15 חודשים בשל שימוש בחומרים אסורים. היא מדורגת כעת במקום ה-178 בעולם וגם אם הייתה מעוניינת להשתתף בווימבלדון היה על שראפובה לקבל כרטיס חופשי לטורניר.

כזכור, מארגני רולאן גארוס החליטו שלא להעניק כרטיס חופשי לטניסאית בת ה-30, מה שגרם לגל פרסומים שליליים בתקשורת המערבית ודיון מחודש בעבירות אותן ביצעה.

עוד בנושא:

ילנה אוסטפנקו הדהימה את סימונה האלפ וזכתה ברולאן גארוס
ראשון ברולאן גארוס: רפאל נדאל וסטן ואוורינקה בקרב על התואר

כיסוי המשטח בגמר ווימבלדון. GettyImages
לא תשחק על דשא השנה. ווימבלדון/GettyImages

כעת הועלתה בתקשורת הרוסית ההשערה כי שראפובה החליטה לוותר מרצונה על השתתפות בטורניר גדול נוסף על מנת לא לפגוע עוד יותר בתדמיתה.

בהקשר להיעדרות מווימבלדון הכריזה הבוקר הכותרת של "ספורט אקספרס" הרוסי כי "שראפובה הושעתה על ידי ירך כואבת". ככלל סבורים ברוסיה כי הממסד הספורטיבי מחמיר מאוד עם הספורטאית שנחשבת לסמל ברוסיה, למרות שהיא מתגוררת בארצות הברית מאז היותה נערה.

בדברי הפרשנות נכתב: "ב-13 השנים הראשונות של הקריירה שלה, מריה פספסה רק 4 טורנירי גרנד סלאם וגם אם היא פצועה נראה שניתן היה להכשיר אותה לווימבלדון...השיקום של הקריירה שלה ממשיך להיות בידיים של עסקני ספורט וכמובן גם הרופאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully