וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו יערוך היום אימון בכורה במדי בית"ר ירושלים

11.6.2017 / 9:45

הרכש הברזילאי נחת בארץ בסוף השבוע ויגיע לראשונה לבית וגן. לחץ גדול לצרף חלוץ זר בשבוע הקרוב: "צריך סבלנות אבל נמצא חלוץ איכותי שישדרג אותנו". יחודשו המגעים בנוגע לעופר ורטה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידיאו: נבחרת ישראל מתכוננת למפגש מול אלבניה

הרכש הנוצץ ביותר של בית"ר ירושלים הקיץ, ז'אורז'יניו, נחת בסוף השבוע בישראל והבוקר (ראשון) יגיע לבית וגן ויחל את אימוניו עם הקבוצה. גם יחד איתו, בית"ר תמשיך להתאמן בסגל חסר עד יום חמישי, עת תצא למחנה אימונים, אז יצטרפו אליה שחקני הנבחרות. אריק סאבו לא שותף אתמול בניצחון של סלובקיה 1:2 על ליטא.

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
יוצאים לדרך. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

בבירה מרכזים בימים האחרונים את כל המאמצים לצירוף חלוץ זר. גם היום ימשיכו לראות שחקנים ולהגיש הצעות בתקווה לסכם עם אחד המועמדים בשבוע הקרוב. גורם במועדון אמר אתמול: "יש כאלה שאנחנו רוצים וגם מציעים מה שהם דורשים אך הם מחליטים שלא להגיע, צריך סבלנות אבל נמצא חלוץ איכותי שישדרג אותנו".

בית"ר הבינה כי ג'ורדי קרויף אמור להגיע לישראל בימים הקרובים וניתן יהיה לקבוע עימו פגישה. בקבוצה יודעים שלא יהיה פשוט לצרף את שלומי אזולאי אך לא מתכוונים לוותר וינסו להציע מספר מתווים בכדי לנסות ולייצר עיסקה. הם מבינים כי במכבי ישנו רצון לבצע עיסקה עם מכבי חיפה על אלירן עטר תמורת כסף ושלומי אזולאי, אך בשל חוסר היענות מצד הירוקים ייתכן כי יירדו מהרעיון וינהלו מו"מ מול בית"ר.

גם עידו דוידוב נמצא על הכוונת של המועדון, אך בשלב זה קרית שמונה לא אישרה כי היא מוכנה להשאילו עם אופציה כפי שבית"ר דורשת. בית"ר גם התעניינה ברוסלן ברסקי, ששיחק בעונה האחרונה בבית"ר תל אביב רמלה, אך מכבי תל אביב מוכנה אך ורק להשאיל אותו ללא אופציה וההערכה היא כי יסגור בהפועל חיפה או מכבי נתניה.

עוד באותו נושא

ז'אורז'יניו הוצג בבית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה עידו דוידוב. ברני ארדוב
על הכוונת. עידו דוידוב/ברני ארדוב

לאחר כמה ימים של נתק, בית"ר ירושלים צפויה לחדש את המגעים עם דודו דהאן בנוגע לעופר ורטה. דהאן כעס על הפנייה אל השחקן ללא אישורו ולאחר מכן נוצרה אווירה מתוחה בין הצדדים, אך כעת ינסו בבית"ר לשבת עם הסוכן במטרה לצרף את המגן. במידה וזה לא יקרה, עשויה הקבוצה לחזור לאופציית אייל משומר.

כחלק מהחיפוש אחר זרים, החל אלי טביב להיפגש עם הסקאוט ניר אפרתי, ששימש בתפקיד זה בהפועל תל אביב בתקופת אמיר כבירי. טביב בוחן מועמדים ובשלב הסופי משתמש בשירותיו של אפרתי על מנת לקבל פרטים נוספים על המועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully