וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעריכה: שמואל שיימן סיכם בהולנד. דורשת 250 אלף יורו

11.6.2017 / 9:10

המגן השמאלי מחזיק בהצעה מברדה, במועדון הבהירו כי יוכל לעזוב רק בעסקת מכירה, נאק ברדה מוכנה להחתימו מיידית ועשויה להיכנס למשא ומתן. אם יעזוב, הפועל חיפה תפנה לסאן מנחם

שחקן הפועל חיפה שמואל שיימן. ברני ארדוב
בהפועל חיפה מתעקשים. שיימן/ברני ארדוב

הפועל חיפה דורשת 250 אלף יורו על שמואל שיימן. במועדון, שם מעריכים כי השחקן כבר סיכם בליגה ההולנדית, הוחלט לא לשחרר את המגן שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ומבקש לעזוב מיידית, אלא אם כן יקבלו את תג המחיר שקבעו עליו. מקורבים לעסקה טוענים כי נאק ברדה, הקבוצה ההולנדית שרוצה להחתימו, מוכנה לשלם פיצוי מסוים. כרגע לא ברור מה גובה הפיצוי, אך ייתכן שיחל תהליך משא ומתן בין הצדדים בניסיון לסגור את העסקה. אם יעזוב, הפועל חיפה תפנה לסאן מנחם שיעזוב את מכבי חיפה.

אחרי שרובי לבקוביץ', ניסו קפילוטו וחיים מגרלישווילי סיכמו על הארכת החוזים שלהם, השלושה ממתינים שיואב כץ יאשר אותם. בשלב הבא, במעודון ייפגשו עם לירן סרדל. כץ מתעקש להשאיר את אושרי רואש בקבוצה, ניר קלינגר רוצה להשאיר את אופק פישלר, ולרואש יובהר כי במידה ויישאר יצטרך להילחם על מקומו בסגל. כץ מוכן להציע לבלם, שנחשב לאחד השחקנים האהובים על הבעלים בקבוצה, חוזה לעונה נוספת.

מלבד שוער ובלם, קלינגר ממשיך לחפש שחקני קישור והתקפה. בישיבה מקצועית שנערכה עלה שמו של איסו לינגאנה, שעשוי לעזוב את הפועל אשקלון בגלל העלויות הגבוהות עקב חוזהו המשודרג שחודש אוטומטית. במועדון יבדקו האם ניתן לעמוד בעלויות של השחקן לעונה הבאה (150 אלף יורו), ובהתאם תתקבל החלטה. שחקן נוסף שהוצע לקלינגר הוא ג'ייקוב נג'וקו, חלוץ קרית שמונה, שאמור לעזוב את הקבוצה הקיץ. עדיין לא ברור אם זה יהיה בעסקת השאלה או העברה.

כץ ממשיך לשוחח עם פיט פלטהאוזן, אך בין השניים קיימים פערים גדולים מדי ולכן ניר קלינגר מחפש שוער זר. בינתיים מי שהוצע למועדון בימים האחרונים הוא השוער הסרבי של מכבי חיפה לשעבר, בויאן שראנוב. האחרון היה העונה חלק מהסגל של קרבאח, אלופת אזרבייג'ן, אך מיעט לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully