וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מאגדה: צפו במירוץ האחרון של יוסאין בולט על אדמת ג'מייקה

האיש המהיר בהיסטוריה, שיפרוש אחרי אליפות העולם בלונדון, התחרה בפעם האחרון בקינגסטון אל מול 30 אלף איש, וניצח עם זמן של 10.03 שניות. צפו במירוץ ובקבלת הפנים המרגשת

אימג'בנק GettyImages

יוסאין בולט התחרה הלילה (בין שבת לראשון) בפעם האחרונה על אדמת ג'מייקה, כשניצח מירוץ מיוחד שהתקיים לכבודו בקינגסטון. האיש המהיר בהיסטוריה, שיפרוש אחרי אליפות העולם בלונדון שתתקיים באוגוסט, הלהיב את הקהל באצטדיון בו החל את הקריירה הבינלאומית שלו, אי שם ב-2002, אז, בגיל 15, ניצח נערים גדולים ממנו בשלוש שנים וסיים ראשון בריצה ל-200 מטר.

הפעם, מול 30 אלף איש ניצח בקלילות את ריצת ה-100 מטר, ועצר את השעון על זמן של 10.03 שניות - הרבה פחות טוב משיאו, מן הסתם, אך בפער הגון מג'בון מינזי שסיים שני (10.15 שניות).

לאחר המירוץ, הקיף בולט את האצטדיון ואז שב לקו הזינוק, נישק את המשטח וביצע את הפוזה האיקונית שלו, לקול תשואות הקהל, ובו בין היתר דויד רודישה ומו פראח, ולאור זיקוקים שנורו לשמים.

"זה היה מאוד קשה, כי היתה לי מנוחה ארוכה", הודה הג'מייקני האגדי. "הזמן שהחמצתי היה די קשה, אבל תושבי ג'מייקה ממש תמכו בי ואני רוצה להודות על האהבה שהפגינו כלפי".

מארגני התחרות התחשבו במנוחה הזו, ודאגו להציב את האצנים המהירים יותר במקצה מוקדם יותר. אחד מהם, יוהאן בלייק, הודה: "קצת בכיתי כי עברנו כל כך הרבה ביחד לאורך השנים".

סבסטיאן קו, נשיא הוועד האולימפי, שחיבק את בולט במהלך הטקס המרגש שנערך לכבודו, הוסיף: "מילים יכולות לתאר חלק קטן מאוד מהתרומה של האיש המדהים הזה". נשיא ג'מייקה, אנדרו הולנס, הניח יד על כתפו של בולט וכינה אותו "אדם גדול, ספורטאי גדול וג'מייקני גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully