וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.6: גנאברי בבאיירן, וראטי ביקש לעזוב את פ.ס.ז'

ברצלונה הציעה 100 מיליון יורו על הקשר, חלוץ ורדר ברמן עובר תמורת 8 מיליון יורו, דונוארומה האריך חוזה, מוראטה הפציר בבייל לעבור איתו ליונייטד, זניט פרסמה ציוץ מפתיע בנוגע לזלאטן

רויטרס

העברות

* סרג' גנאברי חתם לשלוש שנים בבאיירן מינכן. אקס ארסנל שיחק העונה בוורדר ברמן, והגיע לאלופת גרמניה תמורת 8 מיליון יורו. כבש שלושער במשחק הבכורה שלו בנבחרת גרמניה.

* פאביו קאפלו מונה למאמן ז'יאנגסו הסינית, שתהפוך אותו למאמן בעל המשכורת השביעית הכי גבוהה בעולם, עם 10 מיליון יורו לשנתיים. בכל, יחזור המאמן האיטלקי הוותיק לאמן קבוצה לראשונה מאז 2008. לידיעה המלאה

שמועות

* על פי 'ל'אקיפ', מרקו וראטי ביקש מפריס סן ז'רמן לעזוב הקיץ, וברצלונה היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו. דיווחים אחרים טוענים כי הקטלאנים כבר הציעו תמורתו כ-100 מיליון יורו.

* אחרי תקופה ארוכה של לבטים, ג'אנלואיג'י דונארומה החליט להיענות להצעתה של מילאן ולחתום על חוזה חדש. השוער בן ה-18, שנחשב לשוער העתיד בכדורגל העולמי, ירוויח 4 מיליון יורו לעונה.

* 'בילד': באיירן מינכן סימנה את יורשו של צ'אבי אלונסו, שפרש בתום העונה, ומדובר בקורנטן טוליסו מליון. מגעים כבר החלו בין הקבוצות בנוגע לצרפתי בן ה-22.

* על פי 'דיילי סטאר', אלברו מוראטה הפציר בגארת' בייל להצטרף אליו ולעבור למנצ'סטר יונייטד, שמחזרת אחריו כבר תקופה ארוכה.

* ווסטהאם מחפשת חלוץ שיוביל את ההתקפה שלה בעונה הבאה, ועשויה לפנות לאוליבייה ז'ירו ולנסות להעבירו מהיריבה העירונית ארסנל.

* הסיפור הביזארי של היום: זניט סנט פטרסבורג פרסמה בטוויטר תמונה של זלאטן איברהימוביץ' במדי הקבוצה עם הכיתוב: "זלאטן בזניט, קדימה זניט!", ומיהרה למחוק את הציוץ. האם אנחנו בדרך לההעברה מפתיעה במיוחד?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זלאטן איברהימוביץ'. טוויטר, צילום מסך
הציוץ של זניט/צילום מסך, טוויטר

* מילאן מקווה להחתים צמד שחקנים מלאציו: לוקאס ביגליה ובאלדה קייטה. האחרון מועמד גם ליובנטוס, כך שהרוסונרי הכינו את ניקולה סנסונה מוויאריאל כאלטרנטיבה.

* מלבד קייטה, באיטליה טוענים כי יובנטוס סימנה את דוגלאס קוסטה ואת סטיבן אנזונזי כמטרות הרכש העיקריות.

* שוערה ההולנדי של ניוקאסל, טים קרול, מועמד להגיע לאנדרלכט הבלגית, זאת על פי דיווחים בהולנד.

* ארסנל מתקרבת לרכש השני של הקיץ וצפויה להחתים את קשר צסק"א מוסקבה, אלכסנדר גולובין, תמורת 10 מיליון ליש"ט.

קורנטן טוליסו שחקן ליון. רויטרס
ייכנס לנעליו של אלונסו? טוליסו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully