וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישת ויקטור לינדלוף, אלבארו מוראטה מתקרב

השדים האדומים הודיעו כי הגיעו לסיכום עם בנפיקה ליסבון על צירופו של הבלם השבדי. המחיר: 35 מיליון יורו. באנגליה טוענים שאלבארו מוראטה כבר סיכם על מעברו לאולד טראפורד (וסולל את מעבר אמבפה לריאל מדריד)

שחקני נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ', ויקטור לינדלוף. AP
לא ישחקו יחד. זלאטן ולינדלוף/AP

מסע הרכש החל: מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (שבת) רשמית על כך שהשיגה סיכום עם בנפיקה ליסבון על רכישתו של ויקטור לינדלוף, "בכפוף לבדיקות רפואיות, שחרור בינלאומי וסיכום עם השחקן". על פי "סקיי", יונייטד תשלם 35 מיליון יורו על הבלם השבדי הבינלאומי בן ה-22, שיהפוך להחתמה הראשונה הקיץ של הקבוצה של ז'וזה מוריניו.

לינדלוף טרם חתם רשמית על חוזהו במועדון, אך כבר סיכם את תנאיו בשדים האדומים. כבר בינואר ניסה מוריניו להחתימו, אך הצדדים לא הדיעו לסיכום. לינדלוף צפוי לנחות ביום רביעי במנצ'סטר על מנת לעבור רשמית את הבדיקות הרפואיות ולחתום על חוזהו.

ההחתמה של השבדי מגיעה יממה אחרי ההודעה על שחרורו של שבדי אחר, זלאטן איברהימוביץ'. כעת, אחרי חיזוק ההגנה, מוריניו יוכל להתרכז ברכישת חלוץ חדש לקבוצה על חשבון זלאטן, כשעל פי הדיווחים באנגליה חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה קרוב למעבר. על פי הדיווחים, מוראטה כבר סיכם את תנאיו ביונייטד, וכעת נותר לסגור את הפרטים עם ריאל מדריד, שתדרוש בין 60 ל-70 מיליון יורו. אגב, בספרד מדווחים ששחרורו של מוראטה, יחד עם מכירת חאמס רודריגס, הם אלה שיאפשרו לבלאנקוס לרכוש את קילאן אמבפה ממונאקו ב-130 מיליון יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully