וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי של קנדה

הנהג הבריטי של מרצדס השתווה לאיירטון סנה עם ניצחון מספר 65 במקצי הדירוג, כשרק מיכאל שומאכר לפניו עם 68: "זו הייתה הקפה סקסית". סבסטיאן פטל יזנק שני, ואלטרי בוטאס שלישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
סגר מעגל בקנדה. לואיס המילטון/רויטרס

לואיס המילטון יזנק מחר (ראשון) מהמקום הראשון בגרנד פרי של קנדה, אחרי שניצח במקצה הדירוג במונטריאול. עבור הנהג הבריטי של מרצדס היה זה פול פוזישן מספר 65 בקריירה, ובכך הוא השתווה לאיירטון סנה המנוח, שרק מיכאל שומאכר עם 68 כאלה עדיין מקדים אותו.

זה פול שלישי רצוף של המילטון בקנדה ושישי בסך הכול במסלול על שם ז'יל וילנב, כך שגם כאן מדובר בהשוואת השיא של שומאכר. אגב, את מקצה הדירוג הראשון שלו בקריירת הפורמולה 1 ניצח הבריטי לפני 10 שנים במונטריאול, עם הרכב של מקלארן. אחרי ההקפה המהירה שלו (1:11.459 דקות) התגאה המילטון: "זו הייתה הקפה סקסית, הקפה נהדרת. אני לא מאמין שהכול התחבר כל כך טוב. איירטון, שאני יודע שהיה הנהג האהוב על רובכם, הוא גם האהוב עליי. הוא זה שנתן לי את ההשראה להיות איפה שאני היום. אז להשתוות אליו זה הכבוד הכי גדול".

סבסטיאן פטל, שמקדים את המילטון ב-25 נקודות בראש דירוג הנהגים, יזנק מהמקום השני עם הפרארי שלו. גם השורה השנייה תכלול נהג אחד ממרצדס (ואלטרי בוטאס הפיני) ואחד מפרארי (בן ארצו קימי רייקונן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully