וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי זכה במדליית ארד בתחרות גמר הגביע העולמי בסנטאנדר

10.6.2017 / 19:10

הישראלי שב לפודיום לראשונה מאז ספטמבר 2013, כשניצח את שיוט המדליות בתחרות ההזמנה בספרד: "היה שבוע מצוין, באתי לצבור עוד ניסיון תחרותי ולראות במה אני יכול להשתפר והשגתי את המטרה"

גולש שחר צוברי. עמית שיסל, מערכת וואלה! NEWS
הישג נאה. צוברי/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל

הגולש שחר צוברי זכה היום (שבת) במדליית ארד בתחרות גמר הגביע העולמי שנערכה בסנטאנדר, ספרד. הישראלי ניצח בשיוט המדליות וסיים שלישי בכללי עם 56 נקודות שליליות. "בסך הכל היה שבוע מצוין ואני שמח מהיכולת שלי", אמר. "באתי לצבור עוד ניסיון תחרותי ולראות במה עוד אני יכול להשתפר והשגתי את המטרה. עכשיו אני עם הפנים לאליפות העולם שתיערך בספטמבר באתר האולימפי ביפן".

תחרות גמר גביע העולם בספרד היא תחרות הזמנה אליה מוזמנים 20 הגולשים הטובים בעולם. בתחרות זו נטלו חלק רק 17 הגולשים המובילים. כך או כך, צוברי חזר לפודיום לאחר הפוגה של מספר שנים. המדליה הבינלאומית הקודמת שלו היתה בספטמבר 2013 כשזכה במדליית זהב בתחרות גביע העולם בסין. בתחרות בסנטאנדר הנוכחית השיג את המיקומים 4, ,14, 1, 9, 2, 2, 1, 6, 6, 8, 9 ו-6 ובשיוט המדליות הוא קינח בניצחון. במדליית הזהב זכה ההולנדי קיראן באדלו (36 נקודות שליליות) ובמדליית הכסף זכה הצרפתי לואי ג'יאר (54 נקודות שליליות).

קטי ספיצ'קוב סיימה במקום השביעי בגמר הגביע העולמי בספרד עם 83 נקודות שליליות. את שיוט המדליות היא סיימה במקום הרביעי. נגה גלר, חברתה לסגל נבחרת ישראל, סיימה במקום ה-14 בכללי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully