וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחקני הנבחרת יזכו לעשרה ימי מנוחה בלבד

10.6.2017 / 19:36

הצהובים המשתייכים לסגל של אלישע לוי ישובו מיד למחנה האימונים באוסטריה, שבוע לפני פתיחת מוקדמות הליגה האירופית. טוריחו עשוי להעביר את האימונים הראשונים, דיווח: סקאריונה מועמד לגוזטפה הטורקית

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל (אמצע) מול איתן טיבי. יוסי ציפקיס
מנוחה קצרה וקדימה, לעבודה. טיבי ובן חיים/יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב המשתייכים לנבחרת ישראל יזכו רק לעשרה ימי מנוחה בטרם ישובו להתאמן. רק מחרתיים, אחרי המשחק מול אלבניה, ייצאו השחקנים הבינלאומיים של מכבי תל אביב לחופשה מאוד קצרה שתימשך עד ה-22 ביוני. לתאריך הזה כבר הוזמנו כרטיסי טיסה לשחקנים כדי שיגיעו למחנה האימונים שתקיים הקבוצה באוסטריה. למעשה, יגיעו השחקנים למחנה שבוע בלבד לפני המשחק הראשון שתקיים מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית - ב-29 ביוני.

נציגי מכבי תל אביב שבנבחרת כיום הם איתן טיבי, אלי דסה ואייל גולסה שחתומים לעונה הבאה. גם טל בן חיים הבלם שיחתום על חוזה חדש בקבוצה נמצא עם הנבחרת. השחקן החמישי שנמצא עם הנבחרת אבל עתידו עדיין לא ברור במכבי תל אביב הוא יוסי בניון. טל בן חיים החלוץ, אבי ריקן ודור מיכה שהיו אמורים להיות חלק מהנבחרת בשבועיים האחרונים דיווחו על פציעות ושוחררו. קפטן מכבי תל אביב שרן ייני שהיה בסגל הנבחרת בתקופה האחרונה לא קיבל זימון ויצא לפגרה למחרת גמר גביע המדינה.

שחקני מכבי תל אביב שלא היו בשבועיים האחרונים בנבחרת הוזמנו לפתיחת האימונים ביום רביעי הקרוב כאשר ייתכן שביומיים הראשונים יהיה זה חואן טוריחו שינהל את העניינים מולם, מכיוון שגם כך יהיה מדובר באימוני כושר ראשוניים.
בכל הקשור לליטו וידיגאל, במכבי תל אביב ניסו בימים האחרונים להגיע לפתרון הפלונטר מול הפורטוגלי שרצה את שכר כל החוזה שלו לעונה הקרובה וגם בזו שאחריה. מאחר ובמועדון הבינו שיש לו ביקוש בריו אבה ובקבוצה נוספת, ניסו להגיע להבנות איתו מבלי לשלם לו את מלוא הסכום. במכבי תל אביב האמינו שווידיגאל יהיה לחוץ לא לפספס את ההצעה מפורטוגל ולכן נשאו ונתנו מול נציגיו בצורה עיקשת. כך או אחרת, ההערכה היא שהעניינים בין הצדדים ייפתרו בתחילת השבוע ואז גם יכריזו בקבוצה רשמית על המאמן הבא - קרוב לוודאי ג'ורדי קרויף.

שחקן מכבי תל אביב, אוסקר סקאריונה. ברני ארדוב
לא עמד בציפיות. אוסקר סקאריונה/ברני ארדוב

האם אוסקר סקאריונה מצא קבוצה חדשה? על פי דיווחים בטורקיה, קשר מכבי תל אביב מועמד לגוזטפה הטורקית, שחזרה בעונה החולפת לליגה הבכירה לראשונה משנת 2003. הליגה הטורקית לא זרה לסקאריונה, שטרם הגיע לצהובים שיחק שלוש עונות בקסימפאשה, וכעת הוא עשוי לחזור לקדנציה שנייה במדינה. אם אכן יצטרף לגוזטפה, שעלתה ליגה דרך הפלייאוף למרות שסיימה את העונה במקום החמישי בליגת המשנה, הוא יחבור לאקס מ.ס. אשדוד, ז'אן ז'אק גוסו.

סקאריונה הגיע למכבי תל אביב בקיץ האחרון בקול תרועה רמה, ועם הרבה מאוד ציפיות להיות האיש שייכנס לנעליו של ערן זהבי לפחות בכל מה שקשור לכיבוש שערים, אך חווה עונה בינונית למדי וסבל ממספר פציעות. הוא תרם לצהובים בסך הכול חמישה שערי ליגה ב-19 הופעות, הוסיף כיבוש אחד גם בגביע וחמישה נוספים בקמפיין האירופי.

הארגנטינאי (בעוד חודש בן 32) גדל בבוקה ג'וניורס ורשם שתי הופעות בקבוצת הבוגרים. לאחר מכן שיחק שנתיים בליגה האקוודורית, אחריהן יצא לראשונה לאירופה. הוא שיחק בתון השוויצרית במשך חמש שנים (במהלכן הושאל לחצי עונה ללוצרן) והמשיך משם לסנט גאלן. לאחר מכן עבר לקסימפאשה, שם שיתף פעולה עם מאמנו בחודשים הראשונים במכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully