וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: צ'לסי סיכמה על רכישתו של טיימואה בקאיוקו ממונאקו

הבלוז בדרך לרכש ראשון הקיץ: הקשר הצרפתי (22) צפוי לחתום ולהצטרף לסגל של אנטוניו קונטה כבר בשבוע הבא, תמורת 35 מיליון ליש"ט. כבש העונה שני שערי ליגה ואחד בליגת האלופות

טיימואה בקאיוקו שחקן מונאקו עם קיליאן אמבפה. AP
חוגג את השער מול סיטי. טיימואה בקאיוקו/AP

צ'לסי בדרך לרכש ראשון הקיץ: 'ל'אקיפ' הצרפתי מדווח היום (שבת) כי הבלוז הגיעו לסיכום עם מונאקו על ריכשתו של הקשר האחורי טיימואה בקאיוקו, תמורת 35 מיליון ליש"ט. הצרפתי הצעיר (22) היה מעוניין מאוד במעבר לפרמיירליג, והעדיף את הצעתה של אלופת אנגליה על פני זו של מנצ'סטר יונייטד, מכיוון שהוא רוצה לשחק תחת אנטוניו קונטה. יתרה מכך, בקאיוקו מודע לכך שלא בהכרח יהיה בעדיפות ראשונה לפתוח בהרכב הבלוז, אך הסכים להגיע בכל מקרה. הוא צפוי להגיע בימים הקרובים לעבור בדיקות רפואיות בלונדון, ולחתום כבר בשבוע הבא.

בקאיוקו גדל במחלקת הנוער של ראן, ולאחר עונה אחת בבוגרים של המועדון עבר למונאקו. הוא נכנס לעניינים לאט לאט בקבוצה מהנסיכות, רשם 12 הופעות ליגה בעונה הראשונה, 19 בשנייה והעונה כבר שיחק ב-32 משחקים - והיה אחד משחקני המפתח בדרך לאליפות ראשונה אחרי 17 שנה ולחצי גמר ליגת האלופות.

הוא כבש העונה שני שערי ליגה, וגם את שער הבכורה שלו בליגת האלופות, שהיה חשוב במיוחד. זה היה בשמינית הגמר מול מנצ'סטר סיטי, כאשר הרשית את השער האחרון של מונאקו ב-1:3 הביתי בגומלין, השער שבעצם העניק לה את הכרטיס לרבע הגמר בזכות שערי חוץ. במארס האחרון הוא זומן לראשונה לסגל נבחרת צרפת, וקיבל את הופעת הבכורה שלו כמחליף מול ספרד במשחק ידידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully