וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוקדמות המונדיאל: איסלנד תחפש ניצחון ראשון על קרואטיה

שתי המוליכות של בית ט' ינסו לעשות צעד משמעותי לעבר גביע העולם (21:45, ספורט1), הקרואטים יחסרו את ראקיטיץ' הפצוע. ויילס, ללא גארת' בייל, תנסה לחזור למסלול הניצחונות (ספורט 5)

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
קרואטיה שוב תשמור על רשת נקייה? לוקה מודריץ'/רויטרס

המחזור השישי של מוקדמות מונדיאל 2018 באירופה יגיע מחר (ראשון) לסיומו עם משחקים בשלושת הבתים הנותרים. מלבד אלה שיתקיימו בבית של נבחרת ישראל (בית ז'), ייערכו שלושה משחקים במסגרת בית ד', ושלושה נוספים במסגרת בית ט'.

אירלנד - אוסטריה (19:00, ספורט1)

תוצאות החוץ הטובות בסרביה (תיקו) ובאוסטריה (ניצחון) הציבו את האירים במקום השני בבית ובעמדה טובה להעפיל למונדיאל, וכדי להמשיך במסע יצטרכו השחקנים של מרטין אוניל להגיע חדים למפגש השני עם האוסטרים. בשני משחקי ידידות בשבוע האחרון הם רשמו הפסד למקסיקו וניצחון על אורוגוואי, בעוד האורחים קיבלו מנוחה ולא שיחקו מאז תום העונה. ג'ונתן וולטרס בספק להתמודדות.

סרביה - ויילס (21:45, ספורט 5)

אחרי יורו נהדר בקיץ שעבר, הוולשים מתקשים עד כה במוקדמות ורשמו ארבע תוצאות תיקו רצופות, כולל 1:1 ביתי עם הסרבים, שהשיגו נקודה עם שער דרמטי בדקות הסיום, וניצבים בראש הבית ערב המחזור. כדי לא להסתבך עוד יותר במאבק ההעפלה ויילס זקוקה לניצחון, ותאלץ לנסות להשיג אותו ללא גארת' בייל המוצהב, ניל טיילור המורחק והאל רובסון קאנו הפצוע. חמישה שחקנים בסגל של כריס קולמן עשויים לערוך הופעת בכורה במדים הלאומיים.

מולדובה - גאורגיה (19:00, 5 פלוס)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
יסתדר גם בלי בייל? ארון ראמזי/רויטרס

פינלנד - אוקראינה (19:00, ספורט2)

הפינים השיגו נקודה אחת בלבד עד כה בקמפיין, גם היא נגד קוסובו, וינסו להפתיע את האוקראינים, שטרם ניצחו בחוץ. בנובמבר השיגו האורחים 0:1 דחוק, במה שהיה המפגש הראשון אי פעם בין השתיים.

איסלנד - קרואטיה (21:45, ספורט1)

שתי הראשונות בבית ינסו לעשות צעד נוסף לעבר גביע העולם. הקרואטים נראים נהדר בקמפיין, וניצחו את ארבעת המשחקים האחרונים מבלי לספוג אף שער. בחמישה מפגשי עבר (כולל בקמפיין הנוכחי) הם לא הפסידו לאיסלנד, ואם ישמרו על המאזן החיובי מולם יהיו בעמדה נהדרת להעפלה. קרואטיה תחסר את איבן ראקיטיץ', וראדן צ'ורלוקה ושימה ורסאליקו הפצועים, וצפויים לפתוח עם מתאו קובאצ'יץ' בקישור לצד לוקה מודריץ', ועם דיאן לוברן במרכז ההגנה. קולביין סיגתורסון פצוע מנגד.

קוסובו - טורקיה (21:45, 5 גולד)

הנבחרת של פתיח טארים צברה עד כה רק 8 נקודות בקמפיין, והם זקוקים באופן דחוף לנקודות כדי להישאר בתמונת ההעפלה. הם פוגשים את נמושת הבית, ואחת מנמושות היבשת, שמאז התיקו מול פינלנד במחזור הפתיחה לא צברה אף נקודה. למרות המשחק הקל על הנייר, טורקיה תצטרך לשים בצד את פרשת ארדה טוראן, שהודח מהסגל למשחק ופרש מהנבחרת לאחר עימות בינו לבין עיתונאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully