וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: עונש מאסר למי שילבש חולצה של ברצלונה בערב הסעודית

עקב הסכסוך עם קטאר, מעניקה החסות לבארסה, נקבעו עונשים חמורים במיוחד למי שילבש חולצה של הקבוצה. קרוס גייס 640 אלף יורו לצדקה, וגם: התגובה המוזרה של זלאטן לשחרור מיונייטד

צילום: רוני כנפו, עריכה: ורד לידני

טוני קרוס מכר את חולצתו מגמר ליגת האלופות וגייס כספים לנדבה

קשר ריאל מדריד ערך מכירה פומבית של מספר מחפציו, וכל הכסף הלך לתרומות לקרן הצדקה שהקים בעצמו. החולצה שלבש במהלך ה-1:4 על יובנטוס בקרדיף נמכרה תמורת כ-640 אלף יורו. לא רע בכלל.

לובש חולצה של ברצלונה? צפה לעונש מאסר

הרשויות בערב הסעודית הוציאו מחוץ לחוק את החולצות של ברצלונה, זאת בשל הסכסוך עם קטאר - שמעניקה חסות לקטלאנים. העונש לעובר על החוק הוא חמור ביותר: קנס של 135 אלף יורו ועד 15 שנות מאסר.

כך הגיבו בטלוויזיה השבדית לשער הניצחון על צרפת

אולה טויבונן ניצל אמש טעות ענקית של הוגו לוריס כדי לנצח עבור נבחרת שבדיה את הצרפתים עם שער מחצי מגרש בתוספת הזמן. כך נשמע אותו רגע באולפן בשבדיה.

הרטה בהצעה מפתה לזלאטן

זלאטן איברהימוביץ' לא ימשיך בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד, וקבוצות רבות ישמחו לזכות בשירותיו. אחת מהן היא הרטה ברלין, שצייצה בטוויטר הצעה משעשעת: "אין לך חוזה ביונייטד - יש לנו אוהדים נהדרים, אבל אין לנו כסף. תוכל לזכות בבונדסליגה בפעם הראשונה, תחשוב על זה".

חסימה מדהימה בפוצ'יוולי

ססק פברגאס בבקשה חריגה מאישתו

קשר צ'לסי קלט שיש קשר אדוק בין השנים בהן נולדו ילדיו לאלה בהן לקח תארים. שלושת ילדיו נולדו ב-2013 (זכה באליפות ספרד עם ברצלונה), 2015 ו-2017 (בשתיהן זכה באליפות אנגליה עם צ'לסי). כעת, ססק רוצה תארים נוספים, ולשם כך ביקש מאישתו להתחיל להתכונן להריון הבא. סך הכול בקשה לגיטימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully