וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.6: מנ' יונייטד הודיעה שרכשה את ויקטור לינדלוף, זלאטן בדרך ל-MLS

שבדי הולך, שבדי בא: יונייטד שילמה 35 מיליון יורו על הבלם, זלאטן איברהימוביץ' צפוי לחתום בלוס אנג'לס גלקסי. גם מוראטה "סיכם את תנאיו ביונייטד" וממתין לסיום המשא ומתן בין הקבוצות. רוג'ר שמידט עובר לאמן בסין

AP

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית שהשיגה סיכום עם בנפיקה ליסבון על רכישתו של ויקטור לינדלוף, "בכפוף לבדיקות רפואיות, שחרור בינלאומי וסיכום עם השחקן". על פי "סקיי", יונייטד תשלם 35 מיליון יורו על הבלם השבדי הבינלאומי בן ה-22. לידיעה המלאה.

* רוג'ר שמידט מונה למאמנה של בייג'ינג גואן. הגרמני שפוטר לקראת סיום העונה מבאייר לברקוזן אחרי שלוש עונות חתם בקבוצה הסינית לשנתים וחצי.

* פריס סן ז'רמן הודיעה כי פטריק קלייברט עוזב את תפקידו כמנהל הספורטיבי, 11 חודשים בלבד לאחר מינויו.

* ז'רמי מנז, 30, שחקן נבחרת צרפת לשעבר שסיים עונה רעה בבורדו, נמכר לאנטליאספור הטורקית וחתם על חוזה לשנתיים. סכום ההעברה לא פורסם.

* רובין קאזאן הודיעה על צירופו של ולדימיר גרנאט, בלם נבחרת רוסיה בן ה-30, ששיחק בעונה החולפת ברוסטוב.

* בריאן ורבום, המגן השמאלי שהיה מועמד בקיץ שעבר למכבי חיפה והוזכר שוב לאחרונה, עבר בהשאלה מזולטה וארחם לקורטרייק, שהחתימה גם את הקשר כריסטוף לפואה מווארחם.

* אלפרדו מורלוס, חלוץ קולומביאני בן 20 שכבש 27 שערים בעונה וחצי בהלסינקי הפינית, חתם בגלזגו ריינג'רס שרכשה את כרטיסו תמורת מיליון יורו.

שמועות

* על פי דיווח ב"מארקה", זלאטן איברהימוביץ' קרוב למעבר לליגת ה-MLS. החלוץ השבדי הפצוע, שחוזהו במנצ'סטר יונייטד לא יחודש, צפוי לעבור ללוס אנג'לס גלקסי.

* ב"אס" נכתב כי אתלטיקו מדריד דחתה הצעה בסך 75 מיליון יורו שהגישה פריס סן ז'רמן עבור השוער יאן אובלק.

* על פי 'רקורד' הפורטוגלי, מנצ'סטר יונייטד עשויה להשלים כבר בשבוע הבא את רכישתו של בלם בנפיקה, ויקטור לינדלוף, שיגיע ביום רביעי לבדיקות רפואיות בקבוצה ויחתום תמורת 35 מיליון ליש"ט.

* אחת המטרות העיקריות של מנצ'סטר יונייטד מתקרבת. באנגליה מדווחים כי אלברו מוראטה הסכים להצטרף וסיכם את תנאיו במועדון, וכעת הוא ממתין לסיכום בין יונייטד לריאל מדריד על סכום ההעברה, שצפוי לעמוד על כ-60 מיליון ליש"ט. סוכנו של מוראטה ערך ביום שישי מרתון שיחות עם ראשי הבלאנקוס כדי לסכם את המעבר.

* השדים האדומים מקווים להצליח לצרף גם את איבן פרישיץ', ובאיטליה טוענים כי אינטר דורשת 44 מיליון ליש"ט עבור הקשר הקרואטי, לאחר שכבר דחתה הצעה על סך של 36 מיליון.

* עוד בגזרת יונייטד: הקבוצה של ז'וזה מוריניו הציעה 70 מיליון ליש"ט עבור חלוץ טורינו, אנדראה בלוטי.

* 'ל'אקיפ': צ'לסי הגיעה לסיכום עם מונאקו על רכישתו של הקשר האחורי טיימואה בקאיוקו תמורת 35 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה..

* מרדף משולש אחר הקאן צ'לאנוילו: ארסנל, לאציו וצ'לסי מעוניינות בטורקי של באייר לברקוזן, שלא שיחק מחודש ינואר בשל השעיה. סעיף השחרור שלו עומד על 32.5 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה לברצלונה כי אנדר הררה לא למכירה. ארנסטו ואלורודה מאוד רוצה להתאחד עם חניכו באתלטיק בילבאו, והפך אותו למטרת הרכש העיקרית שלו הקיץ, אך כרגע נראה שהשדים האדומים לא יתנו למהלך לצאת אל הפועל.

* ווסטהאם מעוניינת לצרף בהשאלה את חלוץ צ'לסי ברטראנד טראורה, שכבש 14 שערים כמושאל באייאקס בעונה החולפת. הפטישים צפויים לתחרות לא פשוטה, כאשר גם אברטון, מנשנגלדבאך, ליל, ליון ושאלקה רוצות את טראורה.

* קלאודיו ראניירי ישוב לאנגליה? לפי 'סקיי' האיטלקי מקיים שיחות עם קריסטל פאלאס ועשוי להתמנות למאמנה החדש. גם נאנט הצרפתית בעקבותיו.

* אחרי שפטריק ויירה סירב פעם נוספת וראשי המועדון הורידו את מועמדותו של קלוד פואל מן הפרק, נראה כי אוסקר גרסיה יהיה מאמנה הבא של סנט אטיין. על פי הדיווחים בצרפת, מאמן מכבי תל אביב לשעבר ורד בול זלצבורג בהווה, כבר סיכם את תנאיו.

* מילאן מקווה להנחית את דייגו קוסטה, שהתבשר כי לא ימשיך בצ'לסי, אך לא ממהרת לענות לדרישתו לשכר שבועי של למעלה מ-200 אלף ליש"ט.

* צ'לסי תצטרף לשלם ליובנטוס 52 מיליון ליש"ט אם היא רוצה לרכוש ממנה את המגן אלכס סנדרו, לו נותרו שלוש שנים בחוזה בטורינו.

* טוטנהאם מכינה גיבוי לקייל ווקר שעשוי לעזוב, ועשויה לנסות להחתים את מגן פריס סן ז'רמן, סרז' אורייה.

אנדראה בלוטי חוגג עם מאמן טורינו. GettyImages
ההצעה תספיק? בלוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully