וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: השבוע של אדינסון וולקז ובעיקר, של סקוטר גנט

10.6.2017 / 8:46

המגיש של מיאמי רשם את הנו היטר הראשון של העונה (עם פחות מ-100 הגשות) והקדיש אותו לשני חבריו המנוחים, יורדאנו ונטורה וחוסה פרננדס. השחקן האלמוני מסינסינטי הפך ל-17 בהיסטוריה עם ארבעה הומראנים במשחק

סקוטר ג'נט סינסינטי רדס. AP
מי אתה בכלל? גנט/AP

פגרת האולסטאר ב-MLB מתקרבת וכך גם נקודת האמצע של העונה, אבל השבוע שחלף היה שייך בעיקר לשניים: אדינסון וולקז וסקוטר גנט.

וולקז זרק את הנו היטר הראשון של העונה, ב-0:3 של מיאמי על אריזונה בדיוק לפני שבוע. הוא נזקק ל-98 הגשות בלבד כדי להשלים את המשימה והקדיש את ההישג שלו לשני חבריו המנוחים שמתו בפגרה, חוסה פרננדס ויורדאנו ונטורה, שאמור היה לחגוג באותו יום את יום הולדתו ה-26.

גנט הוא בכלל סיפור מדהים ויצא מאלמוניות כמעט מוחלטת כאשר חבט לארבעה הומראנים עבור סינסינטי במשחק מול סנט לואיס. הוא הפך לשחקן ה-17 בלבד שרושם הישג כזה בהיסטוריה הארוכה של הבייסבול וסיים את המשחק עם 10 RBI.

אדינסון וולקז מיאמי מארלינס. AP
הישג אמוציונלי. וולקז/AP

מעבר לכך, העסקים בליגה די כרגיל. ב-AL מזרח, היאנקיז (23:35) מובילים ב-3 משחקים על בוסטון, בעיקר בזכות רצף של שלושה ניצחונות. בבית המרכז היתרון של מינסוטה (26:31) על קליבלנד עומד על משחק וחצי ואילו במערב, יוסטון ממשיכה להתעלל בכולן ומחזיקה במאזן 19:43 וביתרון 12 משחקים על האיינג'לס ועל סיאטל.

ב-NL מזרח, וושינגטון (22:38) שולטת ביד רמה ומובילה ב-10.5 משחקים על אטלנטה וב-11 על מיאמי, למרות שלושה ניצחונות רצופים לכל אחת מהן. במרכז מילווקי בפסגה עם 29:33 ויתרון שני משחקים על הקאבס המאכזבים (30:30), שהפסידו שלושה ברציפות. קולורדו (23:40) מובילה את המערב וסופרת כבר שישה ניצחונות רצופים. הדודג'רס 2.5 משחקים מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully