וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוקדמות המונדיאל: סקוטלנד נגד אנגליה בקרב על בריטניה

הארי קיין, דלה עלי וחבריהם עדיפים בהרבה על הנייר, אבל המארחת תנסה לרתום את הרוח הגבית מהיציעים (19:00, ספורט2). גרמניה נגד סן מרינו עם סגל חסר, פולין מארחת את רומניה

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין בועט. רויטרס
משחק ענק בהמפדן פארק. קיין/רויטרס

משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 באזור האירופי יימשכו ביום שבת בערב עם משחקי בתים ג', ה' ו-ו'. במוקד יעמדו גרמניה, אנגליה ופולין, שינסו לעשות עוד צעד בדרך לטורניר הנבחרות הגדול מכולם.

גרמניה - סן מרינו (שבת, 21:45, ספורט2)

גרמניה מתכוננת לגביע הקונפדרציות עם סגל משני והוא זה שגם יופיע נגד סן מרינו. מנואל נוייר, מאטס הומלס, מסוט אוזיל, תומאס מולר וטוני קרוס נחים, אבל לגרמניה יש מספיק כלים כבדים בשביל להביס את היריבה החלשה גם בלעדיהם. סנדרו ואגנר אמור לפתוח בחוד ויוליאן דראקסלר יענוד את סרט הקפטן. שתי הנבחרות נפגשו שלוש פעמים בעבר ואלו היו התוצאות: 0:13, 0:6 ו-0:8 לגרמניה.

אזרבייג'אן - צפון אירלנד (שבת, 19:00, ספורט1)

נורבגיה - צ'כיה (שבת, 21:45, ספורט2)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

פולין - רומניה (שבת, 21:45, ספורט 5)

פולין החזקה היא הנבחרת היחידה שעדיין לא הפסידה בבית ה', ובמשחק נגד רומניה בחוץ היא השיגה 0:3 מרשים. רוברט לבנדובסקי וחבריו פייבוריטים ברורים, אבל חלוץ באיירן מינכן הזהיר: "נהיה חייבים לשחק בחוכמה כי לרומניה אין מה להפסיד". רומניה תנסה לרשום ניצחון מפתיע שיקרב אותה למקום השני.

מונטנגרו - ארמניה (שבת, 21:45, ספורט3)

קזחסטן - דנמרק (שבת, 19:00, ספורט 5)

סקוטלנד - אנגליה (שבת, 19:00, ספורט2)

הקרב על בריטניה יפגיש בין שתיים מהיריבות הכי ותיקות בכדורגל העולמי. בשתי הנבחרות יודעים שהמון יוקרה מונחת על הפרק, ועבור גורדון סטראכן ייתכן שמדובר בהזדמנות האחרונה להציל את משרתו. לי גריפית'ס אמור לפתוח בחוד של הנבחרת המקומית וקירן טירני החלים מפציעה ויפתח בהגנה. אנגליה תציג הרכב שכולל בין היתר את דלה עלי, הארי קיין ואדם ללאנה. על הנייר לאנגלים יתרון ברור, אבל במשחק כל כך ייצרי, עם רוח גבית אדירה מהיציעים, הסקוטים מקווים להפתיע.

סלובניה - מלטה (שבת, 19:00)

ליטא - סלובקיה (שבת, 21:45, ספורט 5+)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully