וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד החליטה לא להאריך את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ'

החלוץ השבדי יעזוב אחרי עונה אחת, במהלכה זכה עם הקבוצה בגביע ובליגה האירופית, וכבש 28 שערים ב-46 משחקים בכל המסגרות. השדים האדומים מנסים לרכוש את אלברו מוראטה

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (שישי) שהיא לא תאריך את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ' ושהוא למעשה יעזוב את הקבוצה בתום חוזהו בנוכחי, ב-30 ביוני. החלוץ השבדי למעשה מסיים את הקדנציה הקצרה שלו באולד טראפורד אחרי עונה אחת בלבד.

החלוץ בן ה-35 קרע את הרצועה הצולבת באפריל וסיים את העונה. סוכנו, מינו ראיולה, הצעיר לאחרונה שזלאטן מעוניין להישאר במנצ'סטר יונייטד לעונה נוספת, אך היום נודע שהשדים האדומים החליטו על פרידה. זלאטן כבש 28 שערים ובישל 10 נוספים ב-46 הופעות בכל המסגרות (17 שערי ליגה ב-28 משחקים). למרות שהחמיץ את סוף העונה, היה לו חלק אינטגרלי בשני התארים של הקבוצה העונה: גביע אנגלי והליגה האירופית.

מנצ'סטר יונייטד כבר מחפשת מזה זמן רב מחליף לזלאטן. רומלו לוקאקו הוזכר כמועמד, אבל ההערכות הן שבסופו של דבר הוא יעבור מאברטון לצ'לסי. כעת המטרה העיקרית הוא חלוץ ריאל מדריד, אלברו מוראטה. הצעה בגובה 60 מיליון יורו כבר נדחתה על ידי אלופת ספרד.

ומה תהיה התחנה הבאה של זלאטן? הרטה ברלין הביעה בו עניין פומבי - ספק ברצינות ספק בצחוק - ובחודשים האחרונים דובר רבות גם על מעבר שלו ללוס אנג'לס גלאקסי. כך או כך, השבדי עסוק בהחלמה מהפציעה ובכל מקרה לא מתכנן לפרוש.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בדרך לתחנה הבאה. זלאטן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully