וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי תרגל את אייל גולסה, הזהיר באסיפה מצמד חלוצי אלבניה

9.6.2017 / 15:23

קשר מכבי תל אביב שוב קיבל את חולצת ההרכב שתורגל מול המערך האלבני. טב"ח הבלם לא התאמן, אך בנבחרת מאמינים שישחק. המאמן ערך אסיפה והזהיר מכדורים ארוכים לרושי וצ'יקאלשי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה אימון נוסף לקראת המשחק מול אלבניה ביום ראשון (21:45, ספורט 5). גם ביומיים האחרונים, כמו לפני המשחק מול מולדובה, התעכב אלישע לוי על נושא המצבים הנייחים. כבר לפני המשחק הקודם אמרו בנבחרת כי "מדובר ברעה החולה שלנו". המאמן ערך שתי אסיפות המתמקדות בנושא לקראת המשחק ועל פי האימון היום ייתכן שההרכב שפתח במשחק האחרון יפתח גם הפעם. אייל גולסה נמצא חזק בתמונת ההרכב ותורגל שוב, כשבירם כיאל בהרכב השני. יחד עם זאת, המאמן יקבל את ההחלטה הסופית רק באימון המסכם מחר.

הבלם טל בן חיים לא התאמן היום בשל מתיחה בשריר התאומים, אבל בנבחרת אופטימיים וטוענים שאם יתאמן באימון המסכם, הוא צפוי לפתוח. לוי דיבר באסיפה שקיים גם על הנבחרת האלבנית ושם דגשים באמצעות ניצחון החוץ במשחק הקודם. "אלבניה נבחרת חזקה מאוד, אבל היא נמצאת במגמת ירידה. צריך לנצל את זה ולהבטיח את המקום השלישי. אולי לא נעפיל לשלב הבא, אבל הניצחון הזה חשוב לדירוג העתידי שלנו", אמרו בנבחרת.

במהלך האימון, לוי תרגל את ההרכב שלו מול המערך האלבני, כשהוא עוצר את המשחקון ומחלק הוראות ודגשים על העמידה של היריבה. "הכדורים הארוכים שלהם מסוכנים. הם משחקים עם שני חלוצים ומהם צריך להיזהר", אמר בין היתר המאמן, כשהוא מזהיר מאודיסה רושי (טרק גרוזני) וסוקול צ'יקאלשי (אקחיסר) שפתחו מול לוקסמבורג. לאחר האימון ערכו השחקנים ארוחת צהריים משותפת וקיבלו מנוחה.

המשטרה הוציאה מספר הנחיות לאוהדים המתכוונים להגיע למשחק, וביקשה מהם להגיע כשלוש שעות לפני תחילת המשחק, זאת על מנת למנוע עומסים בשערי האצטדיון. כמו כן, המליצו במשטרה לעשות שימוש בתחבורה ציבורית, זאת על מנת להפחית עומסי תנועה ומצוקות חנייה.

עוד בנושא:

בן שהר: "כנראה שהיינו צריכים סטירה קטנה כדי לבוא חדים מול אלבניה"
ישראל ומולדובה נפרדו ב-1:1 במשחק ידידות בנתניה

- שחקן נבחרת ישראל טל בן חיים. יוסי ציפקיס
יפתח בהרכב? טל בן חיים מול מולדובה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully