וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הצטמצמו הפערים עם בן הרוש. טוני הודיע: רוצה את אלטמן

9.6.2017 / 19:06

מגן מכבי תל אביב, שינחת בשבוע הבא בישראל, מתקרב לירוקים. המנהל הספורטיבי המיועד צפה בעומרי אלטמן ואישר להחתימו. מעקב אחר מגן יהודי מארגנטינה. גילי ורמוט יחתום לשנתיים

עריכה: מתן חדד

המנהל הספורטיבי הספרדי טוני הודיע הבוקר (שישי) למכבי חיפה כי הוא מעוניין להחתים את עומרי אלטמן, זאת לאחר שלקח מספר ימים למחשבה בעניין, בהם צפה בביצועיו. כזכור, בחודש מרץ חידשה מכבי חיפה את המגעים עם השחקן וכבר אז התברר כי הוא צפוי לחתום בקיץ במועדון. הצדדים קבעו להיפגש מיד בתום העונה, לאחר שיתברר האם הפועל תל אביב תרד לליגת המשנה. בחיפה המתינו עוד מספר שבועות כדי לסכם עם המנהל הספורטיבי וביקשה שייקח החלטה בעצמו וכעת נראה כי דרכו של שחקן הפועל תל אביב סלולה לכרמל. יש לציין כי פגישה בין הצדדים טרם נקבעה.

אם העסקה אכן תושלם בקרוב, חיפה תשלם 100 אלף יורו, סעיף השחרור שנקבע על ידי הבורר, ויציעו לקשר בן ה-23 חוזה ארוך טווח. על פי המידע שהגיע לאנשי מכבי חיפה, בחוזה החדש שלו השתכר אלטמן כ-120 אלף שקל בהפועל תל אביב, אך חוזהו ישודרג ויוצע לו חוזה לארבע שנים. כעת צופה המנהל הספורטיבי גם באופיר מזרחי, שחזר מלוגאנו לקרית שמונה, ויקבל החלטה לגביו. יחד עם זאת, בחיפה מעריכים שרק אחד מהשניים יחתום, כך שאם אלטמן יגיע לא בטוח שמזרחי יעבור.

עוד בנושא:

מכבי חיפה פנתה רשמית למכבי תל אביב בעניין שלומי אזולאי
רז מאיר זומן לפתיחת האימונים של מכבי חיפה

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
טוני אישר. עומרי אלטמן/יוסי ציפקיס

במקביל, נמשך המשא ומתן עם סוכנו של עומרי בן הרוש, אבי נמני. הפערים עם המגן הצטמצמו וההערכה היא שיחתום בסופו של דבר. בן הרוש יחזור בסוף השבוע הבא לישראל, שבוע בלבד לפני שחיפה תפתח את האימונים, ועד אז מקווים במועדון להשלים את העסקה. המגן אמור לקבל חוזה לשנתיים (עדיין לא ברור האם לחיפה תהיה אופציה להיפרד ממנו בתום העונה).

טוני מחפש גם מגן ימני זר. למרות זאת, בשבועות האחרונים עוקב המועדון אחר מגן יהודי מארגנטינה. מדובר בלוסיאנו אבקסיס (27), שחקנה של גודוי קרוס הארגנטינאית שמשחק בתפקיד המגן הימני. העונה רשם המגן, ששיחק בעבר בריבר פלייט, 23 הופעות בהרכב ובישל חמישה שערים. הוא הוזכר בתקשורת המקומית כמי שמועמד לעזוב את קבוצתו הנוכחית בשל הצעות אחרות. חיפה ניסתה לאחרונה לצרף קשר יהודי, שחקנה של נבחרת דרום אפריקה דין פורמן.

גילי ורמוט ייפגש עם ההנהלה בתחילת השבוע על מנת לחתום על חוזה חדש לשנתיים.

החלוץ עומר דמארי עבר בהצלחה ניתוח בקע של ספורטאים במרכז לרפואת ספורט בבית החולים מרב על ידי פרופ' משה דודאי.

(עדכון ראשון: 11:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully