וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילויים במקום אימונים: התוכנית של ריאל לשחזור היכולת של רונאלדו

בעקבות ההצלחה של הפורטוגלי בעונה החולפת, זידאן גיבש עם פרס תוכנית עבודה מיוחדת לקראת השנים הבאות. בתפריט: עידוד חופשות ארוכות ביעדים רחוקים, בילויים שמנקים את הראש ומינימום אימונים

one

בווידאו: רונאלדו כובש שלושער לרשת של אלאבס

כריסטיאנו רונאלדו סיים זה עתה את העונה הטובה בקריירה, וכבר מתכנן כיצד ישחזר את היכולת. במהלך העונה החולפת כוכב ריאל מדריד הגיע להישגים קבוצתיים כבירים עם זכייה באליפות בספרד ובליגת האלופות, כשגם ההישגים האישיים מרשימים מאוד וכוללים 42 כיבושים, 12 מהם בליגת האלופות.

למרות שההצהרות שלו על עתידו בריאל מדריד משאירות מקום לדמיון (השבוע נשאל האם יש סיכוי שיעזוב ואמר ש"הכל אפשרי") ולמרות ההצעות האסטרונומיות שהוא מקבל, נראה שבחדרי חדרים הוא כבר מכין את העונה הבאה במדי ריאל. על פי "מארקה", זינדין זידאן ערך סבב פגישות סיכום עונה עם הנשיא פלורנטינו פרס בו שטח בפניו את התוכנית המלאה שלו לשחזור היכולת של רונאלדו גם בעונה הבאה.

עוד בנושא:

בסין מציעים 200 מיליון יורו עבור כריסטיאנו רונאלדו
צפו: רונאלדו מככב בטריילר החדש לפיפ"א 18

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מצאו את הנוסחה. זידאן ורונאלדו/רויטרס

"המסקנה היא שרונאלדו הבין שהדרך לזכות בתארים אישיים וקבוצתיים היא לא לרצות לעשות הכל", נכתב. "רונאלדו משוכנע שיחד עם זידאן, הוא מצא את הנוסחה לשמור על כושר שיא למרות גילו המתקדם יחסית לכדורגלן". הכוונה היא כמובן למשחקים בהם רונאלדו ניאות לשבת על הספסל, בעיקר בליגה הספרדית, כדי לשמור על רעננות וטריות במשחקים החשובים באמת.

באופן לא מפתיע, הדרך לשחזור היכולת המופלאה מהעונה החולפת אמורה להיות באמצעות אותן דרכי פעולה. כמו בקיץ שעבר, רונאלדו מתכנן לצאת לחופשה של חודש ימים מיד אחרי שיופיע בגביע הקונפדרציות במדי פורטוגל. בכלל, נראה שהדרך להצלחה של רונאלדו עוברת דרך חופשות מרובות. ב"מארקה" דווח שפרס בכבודו ובעצמו דוחף את רונאלדו לבלות ולהשתחרר כמה שיותר כדי לבוא רענן ועם ראש נקי לעונה. זידאן בנה לו תוכנית אימונים שמטרתה להתחיל להתכונן לעונה כ-10 ימים בלבד לפני תחילתה, ולכן התרחיש הסביר הוא שיחמיץ את הסופרקאפ האירופי.

כמו כן, גם במהלך העונה עצמה רונאלדו יקבל מנוחות מרובות יחסית, וריאל אף תנסה לתת לו מרווח זמנים מספק כדי לצאת לחופשות מחוץ לספרד כשהעונה בעיצומה. האם זה שוב ייגמר ביכולת כה מפלצתית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully