וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תממש את האופציה על קינזי, פיאניג'אני נגד המבקרים

9.6.2017 / 8:40

האדומים נושמים לרווחה אחרי ההעפלה לפיינל פור. ניסיון להשאיר את הסמול פורוורד לעוד עונה, המאמן זועם על "הבולשיט שאמרו עלינו", וגם: סטודמאייר רואה בעצמו מנהיג למרות הירידה במספר הדקות

צילום: רוני כנפו, עריכה: ורד לידני

הפועל ירושלים נושמת לרווחה. האדומים נמנעו אמש (חמישי) מהדחה מוקדמת ברבע גמר הפלייאוף לאחר שניצחו 60:71 את עירוני נהריה והשלימו 2:3 בסדרה, אחרי שכבר היו בפיגור 2:0. אוהדי ירושלים נותרו באולם דקות ארוכות אחרי הבאזר, כשהם המשיכו לעודד ואת הקבוצה ולחגוג את ההעפלה.

המאמן המנצח סימונה פיאניג'אני, סיכם: "לחזור מ-2:0 היה כמו להימלט מכלא. המשחק האחרון היה לא קל. היו לנו לא מעט פציעות והחבר'ה הציגו מאמץ אדיר. זה לא פייר שאנשים טענו ששחקנים רוצים לסיים את העונה, שהם לא רוצים לראות יותר אחד את השני, זה ממש בולשיט. כדי להפריך רק צריך לראות אותם באימונים. כולם נשארו יחד".

הניצחון אמש קבע כי סימונה פיאניג'אני עדיין עומד על מאזן מושלם בקריירה בסדרות רבע גמר פלייאוף. "תודה שאת מזכירה לי, כל עוד זה לא מנחס. אמרו לי את זה גם בגמר הגביע", אמר המאמן בציניות בהתייחס לכך.

עוד בנושא:

המהפך הושלם: ירושלים בפיינל פור עם 60:71 על עירוני נהריה
סימונה פיאניג'אני: "ניצלנו נכון את האנרגיות, באנו עם תשוקה"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
חוגג, ועונה למבקרים. פיאניג'אני/ברני ארדוב

הירושלמים ישחקו בפיינל פור מול האלופה מכבי ראשון לציון, במה שיהווה שחזור הגמר מאשתקד. "למה שלא נחשוב שאפשר לזכות באליפות? זה יהיה קשה, למכבי יש תקציב גבוה, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות. נחכה למשחק מול ראשון לציון ומשם הכל יכול לקרות", אמר פיאניג'אני.

טרנס קינסי אמנם קלע 7 נקודות בלבד אבל זכה למחמאות רבות בסיום, בעיקר בזכות ההגנה שלו על כוכב נהריה סקוטי הופסון. הקבוצה רוצה להשאירו וכבר הודיעה לשחקן כי היא רוצה לממש עליו את האופציה. "טרנס הוא פייטר. הוא עודד את כולם אפילו כשהוא שכב פצוע, הוא נתן הכל", החמיא לו המאמן האיטלקי.

אפילו אמארה סטודמאייר, שלא מרוצה מהשימוש המועט בו, נראה מחויך בסיום והצטלם עם מספר אוהדים. סטודמאייר, שקיבל 14 דקות בלבד ותרם במהלכן 6 נקודות ו-3 ריבאונדים, סיכם: "אני חושב שבאנו מפוקסים, הראינו אופי ושיחקנו נהדר בהגנה. את ההתקפה אנחנו מנסים לשפר כל הזמן".

על הנוכחות של יותם הלפרין, שבלט ברבע האחרון עם שלל החלטות טובות ושלשה קריטית, אמר השחקן: "החוק הרוסי לפעמים מוביל לכך שהמאמן חייב לשחק עם חמישייה מסוימת ולפעמים זה קשה כמאמן לבחור את החמישייה המתאימה, אבל יותם עושה עבודה נהדרת שמאפשרת לנו לזרום בהתקפה".

עוד באותו נושא

רוצים להצליח בליגה? אתם לא צריכים מאמן: סיכום רבע גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים טרנס קינזי, ריצ'ארד האוול חוגגים. ברני ארדוב
רוצים אותו גם לעונה הבאה. קינזי עם האוול/ברני ארדוב

לשאלה האם הוא השפיע על הסדרה, השיב סטודמאייר: "כשחזרתי למשחק 3, גם המנהיגות חזרה. זה עזר לנו והביא לנו את האנרגיה הנכונה וככה היינו יותר מפוקסים". סטודמאייר הביע ביקורת מרומזת כלפי השופטים, ולא בפעם הראשונה העונה: "אני לא יודע מה מותר לי לומר. לא משנה אם השריקה לטובתנו או נגדנו, חייבים להישאר בפוקוס".

טראוויס פיטרסון, שבלט לטובה גם כן עם 13 נקודות, אמר בסיום ש"אנחנו לא רוצים לסיים את העונה וללכת הביתה. אם נמשיך באינטנסיבות הזאת, אפשר להמשיך הלאה. האוהדים תמכו בנו מול נהריה והיו נהדרים. הם האוהדים הכי טובים בישראל. נתנו מלחמה במשחקים האחרונים, וכל עוד אנחנו עושים את זה, יש לנו סיכוי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully