וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אף קבוצה לא פייבוריטית בפיינל פור, הכל פתוח"

קפטן הפועל ירושלים מוכן לרגע האמת. שיבק: "רעבים לתואר". בלייזר: "מאמינים בעצמנו". ברנר: "אליפות היא דרך, לא מטרה". חמישיית העונה הוכרזה, הנבחרים המלאים מחכים לכם בפנים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הניצחון של הפועל ירושלים על עירוני נהריה אמש (חמישי) סגר את תמונת העולות לפיינל פור, וכעת הכל ערוך ומוכן לרגע השיא של הכדורסל הישראלי. בחצי הגמר הראשון, ביום שני הקרוב (18:45), תיפגשנה אותה ירושלים עם האלופה מכבי ראשון לציון, ולאחר מכן תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה (21:15). גמר הפיינל פור ייערך ביום חמישי. עוד קודם לכן, ערכו היום הקבוצות מסיבת עיתונאים, ולאחריה גם את גם טקס הגאלה המסורתי של ליגת העל, ובו הוכרזו נבחרי העונה.

יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, פתח ואמר: "הסדרות היו נהדרות. בנוגע לשיטת המשחקים - יש שרוצים להמשיך בפיינל פור ויש כאלו שמעדיפים סדרות. צריך ללמוד את הנושא בצורה יסודית, יש אפשרות לעשות כל מיני וריאציות. אנחנו עוד נדון על הנושא הזה בעתיד".

מאמן מכבי תל אביב, אריק שיבק, נתן כבוד למכבי חיפה לקראת חצי הגמר: "יצא לי בשנתיים האחרונות לשחק נגד מכבי חיפה ברבע הגמר עם אילת וראשל"צ ולשמחתי פעמיים הקבוצות שלי ניצחו 2:3. האופי וה-DNA של מכבי חיפה נשאר אותו דבר. אנחנו מאוד מכבדים אותם, אבל אנחנו רעבים מאוד לתואר אחרי שנתיים ללא גמר".

גיא פניני הוסיף: "יש לחץ אצל כולם. אנחנו שמחים שהמשחק בהיכל שלנו, בטוח שהקהל שלנו יגיע וייתן לנו את האנרגיות. אנחנו בטוחים שנתמודד עם הלחץ".

אריק שיבק, גיא פניני, מכבי תל אביב, עופר רחימי, עוז בלייזר, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוז בלייזר, עופר רחימי, גיא פניני ואריק שיבק/יוסי ציפקיס

קפטן הפועל ירושלים, יותם הלפרין: "אף קבוצה לא פייבוריטית בפיינל פור. הקבוצות שסיימו במקום הראשון והשני לא נמצאות כאן בכלל, כך שהכל פתוח, בטח במשחק אחד. ראשון לציון קבוצה חזקה ומסוכנת עם הרבה עומק, יהיה קשה מאוד".

מאמנו, סימונה פיאניג'אני: "אשמח אם נגיע לגמר. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, הם התמודדו עם פציעות והגיעו לקו הגמר בכל המפעלים ועשו עונה יוצאת מן הכלל, אני גאה להיות המאמן שלהם. אנחנו לא צריכים לשנות יותר מדי לקראת המשחק".

מאמן האלופה, מכבי ראשון לציון, שמולק ברנר: "יש לנו קבוצתיות, רוח ואמונה. אני אומר לשחקנים שלי שאליפות היא דרך, לא תוצאה. ליום שני נביא את אותה רוח ומוכנות למשחק".

קפטן מכבי חיפה עוז בלייזר: "אני מאוד מחכה למעמד הזה, עבדנו בשבילו כל העונה. יש לחץ, אבל גם המון רצון להצליח. המשימה לא פשוטה אבל אנחנו מאמינים בעצמו, זה חלום של כל שחקן להניף צלחת אליפות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

מצטייני העונה

שחקן ההגנה: גרגורי ורגאס (מכבי חיפה)
השחקן השישי: ג'ייסון סיגרס (גלבוע/גליל)
השחקן המשתפר: רפי מנקו (הפועל אילת) ועידן זלמנסון (מכבי ראשון לציון) במשותף
תגלית העונה: תומר גינת (הפועל תל אביב)
חמישיית העונה: אנדרו גאודלוק (מכבי תל אביב), ג'ון דיבורתולומאו (מכבי חיפה), קרטיס ג'רלס (הפועל ירושלים), כרם משעור (בני הרצליה), ג'יימס בל (הפועל חולון)
החמישייה השנייה: גרגורי ורגאס, רפי מנקו, יהונתן שולדבראנד, לנדון מילבורן, דריון אטקינס

מצטייני העונה ליגת ווינר. יוסי ציפקיס
מצטייני העונה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully