וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: פיטסבורג עלתה ל-2:3 בסדרת הגמר מול נאשוויל

הפינגווינס חזרו הביתה אחרי שני הפסדי חוץ ודרסו את הפרדטורס 0:6, עם שלושה שערים בשליש הראשון ושלושה בשני, כולם מכובשים שונים. כעת, האלופה יכולה להשלים בק-טו-בק בלילה שבין ראשון לשני

שחקני פיטסבורג פינגווינס חוגגים. AP
בדרך לעוד תואר? הפינגווינס קרובים/AP

פיטסבורג פינגווינס עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד גדול בדרך להיות הקבוצה הראשונה מאז סוף שנות ה-90' שזוכה באליפות ה-NHL שנתיים ברציפות, כאשר הביסה בביתה 0:6 את נאשוויל במשחק מספר 5 ועלתה ליתרון 2:3 בגמר הסטנלי קאפ.

אחרי שהפינגווינס ניצחו את שני המשחקים הראשונים בסדרה, אותם הם אירחו, הם יצאו לנאשוויל והובסו שם פעמיים. נדמה היה שהמומנטום בסדרה השתנה לחלוטין, אולם הלילה התברר כי החזרה לעיר הפלדה היטיבה עם האלופה המכהנת והיא לא השאירה לפרדטורס החביבים, המחפשים אליפות היסטורית מבחינתם, שום סיכוי.

המשחק הזה הוכרע הרבה לפני שהבאזר לסיומו נשמע. דקה וחצי בלבד מהפתיחה כבר העלה ג'סטין שולץ את הפינגווינים ליתרון וכחמש דקות לאחר מכן בריאן ראסט הכפיל, לפני שממש בשניות הסיום של השליש הראשון קבע יבגני מלקין 0:3 מוחץ. וזה ממש לא נגמר שם. 89 שניות בתוך השליש השני, קונור שירי מצא את הרשת ושמונה דקות מפתיחת השלישי פיל קסל כבש את החמישי. עוד שמונה דקות וחצי חלפו ורון היינסי כבר עשה את זה 0:6, כדי לסדר שליש וקצת של גארבג' טיים ארוך.

הסדרה חוזרת לנאשוויל, למשחק 6, שם הפרדטורס ינסו בלילה שבין ראשון לשני שוב להיעזר בקהל הביתי שלהם כדי להישאר בחיים, בעוד הפינגווינס יקוו לחגוג אליפות מתוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully