וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: לברון ג'יימס שוקל לעבור ללוס אנג'לס

ב"דה רינגר" מדווחים שקינג ג'יימס, שיסיים את חוזהו עם קליבלנד ב-2018 ויהפוך לשחקן חופשי, רוצה לעבור לקליפורניה, כשהלייקרס והקליפרס הן המועמדות העיקריות להחתימו

עריכה: מתן חדד

בדרך לעיר המלאכים? קליבלנד קאבלירס ולברון ג'יימס נמצאים בפיגור 3:0 בסדרת גמר ה-NBA מול גולדן סטייט ווריירס, אך השיחות בימים האחרונים בין אנשי הליגה אינן בעניין קאמבק אפשרי נוסף של הקאבס, אלא האם קינג ג'יימס יישאר בקליבלנד אחרי שחוזהו יסתיים ב-2018 והוא יהפוך לשחקן חופשי. ג'יימס עזב את קליבלנד בעבר כשעבר למיאמי, וכעת, לאחר שהביא לעיר הולדתו אליפות, ישנם המשערים שהוא מסוגל לעזוב פעם נוספת, כשהפעם המלך מכוון אל עבר קליפורניה.

ב"דה רינגר" מדווחים שישנן שמועות שלברון שוקל לעבור מערבה, ללוס אנג'לס, מה שהופך את הלייקרס והקליפרס לאופציות ריאליות עבורו. ג'יילן רוס אמר השבוע בפודקאסט "פירסט טייק" שהוא מצפה שקינג ג'יימס יעבור בקרוב לקליפורניה, איזור שבו יש לו כבר בית, שממוקם חצי שעה בלבד מהסטייפלס סנטר.

בחירה בלייקרס תהווה עבור לברון בחירה דומה לזאת שעשה כשחזר הביתה לקליבלנד. "אני רואה עצמי כמנטור, ואני נרגש לעבוד עם הבחורים הצעירים" אמר כשחזר לקאבס, והוא ככל הנראה ישתמש באותו המשפט אם יחליט להגיע ללייקרס. בקליפרס חולמים על האופציה לשלב את כל חברי "האחווה" - לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, דווין וויד וכריס פול יחד, מה שעשוי לעניין מאוד את לברון לעבור דווקא לצד השני והפחות נוצץ של העיר.

גם בקליבלנד מודעים למחשבותיו, ובלי קשר לתוצאות הגמר מול גולדן סטייט, ימשיכו לנסות ולהמשיך לחזק את הקבוצה בעונה הבאה, גם בעלות של בחירות דראפט עתידיות. קווין לאב וקיירי אירווינג מסיימים חוזה עונה אחת לאחר לברון, ובקאבס יצטרכו לעבוד קשה כדי לחבר את הפאזל ולשמור על כל החתיכות שלו יחד עם חוזים חדשים.

עוד בנושא:

הכי רחוק מטרמפיסטים: סיכום הניצחון של גולדן סטייט במשחק 3
סטפן קרי בעננים: "הניצחון הגדול ביותר שלנו בשנים האחרונות"
גולדן סטייט ניצחה 113:118 בקליבלנד ועלתה ל-0:3 בסדרת הגמר

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. GettyImages
רוצה לקליפורניה. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully