וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מו"מ עם זגורי, שכר האריך חוזה, הלוגו שונה לצבעי הגאווה

הקבוצה מהשרון בונה עצמה מחדש ומעוניינת מאוד בקשר שסיים חוזה בבית"ר ירושלים. מלך השערים מהעונה שעברה חתם עד 2021, רועי לוי הצעיר הצטרף מהפועל כפר סבא. וגם: הלוגו המיוחד

גיל קופר מנכ"ל הפועל רעננה עם מוחמד שכר. הפועל רעננה, אתר רשמי
בונים עליו. מוחמד שכר עם המנכ"ל גיל קופר/אתר רשמי, הפועל רעננה

אחרי העזיבה של חיים סילבס ועוד כמה שחקנים, ביניהם יובל שבתאי שעבר למכבי פתח תקוה ואלי בבייב שנפרד מהמועדון אחרי שנים ארוכות, הפועל רעננה בונה את עצמה מחדש. כחלק מתהליך הבנייה, הקבוצה מעוניינת מאוד בקשר ישראל זגורי, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים והפך להיות שחקן חופשי. בין הצדדים מתקיים משא ומתן, ובקבוצה מעריכים כי זגורי יצטרף כבר בימים הקרובים.

עוד לפני כן הודיעה רעננה על הארכת חוזהו של מוחמד שכר עד 2021. בקבוצה בונים מאוד על כישרון הצעיר ומעריכים כי בשנים הבאות יימכר לאחד המועדונים הגדולים בארץ.

רועי לוי שחקן הפועל רעננה. הפועל רעננה, אתר רשמי
מצטרף חדש. רועי לוי/אתר רשמי, הפועל רעננה

מלבד זאת, היום הודיעה רעננה כי החלוץ הצעיר רועי כהן חתם בקבוצה. מהמועדון נמסר: הפועל רעננה החתימה היום את הכישרון הצעיר רועי לוי. השחקן בן ה-17 הבקיע השנה
15 שערים במדי הפועל כפר סבא ומשחק בנבחרת ישראל.
הפועל רעננה גברה על מכבי חיפה והפועל באר שבע במרוץ להחתמת השחקן המצטיין.

בנושא אחר, רעננה שינתה היום את לוגו הקבוצה מאדום לצבעי הגאווה כחלק מחודש הגאווה הנחגג והמצעד מחר בתל אביב. "הפועל רעננה החליטה לצבוע את לוגו המועדון בכל אמצעי הדיגיטל שלה (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר)", נכתב בהודעת המועדון. "בצבעי דגל הגאווה כאות הזדהות עם קהילת הלהט"בים. גיל קופר מנכ"ל המועדון: "הפועל רעננה הוא מועדון הדוגל ככה בשוויון וסובלנות כערכים הבאים לידי ביטוי גם במגרש וגם מחוצה לו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכבוד חודש הגאווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully