וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מנהלת מגעים מתקדמים עם החלוץ היווני תאופניס גקאס

8.6.2017 / 18:25

לאחר שהחתימו מאמן חדש, הצפוניים מחפשים חיזוק לחוליית ההתקפה, ולוואלה! ספורט נודע כי החלוץ הוותיק (37) בעל הרקורד המרשים עשוי להגיע. כבש 24 שערים ב-78 הופעות במדי בנבחרת יוון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני סכנין ממשיכה לעבוד על העונה הבאה. לאחר החתמתו של המאמן הברזילאי ז'אירו סווירסקי, היום (חמישי) החלה הקבוצה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע על שם מפתיע במיוחד של חלוץ שעשוי לחזק את התקפת הצפוניים. תאופניס גקאס (37), חלוץ נבחרת יוון לשעבר מקיים עם סכנין מגעים מתקדמים בעקבות נציגו, עורך הדין וואסים סוסאן, ועשוי להפוך לחיזוק מרשים ביותר - לפחות על הנייר - עבור הקבוצה.

במקביל, סכנין תנסה להתחזק בחוליית הקישור ההתקפי בשני זרים נוספים, ככל הנראה ברזילאים. בנוגע לעידן שמש, הקבוצה טרם החליטה האם לממש את האופציה עליו, שתסתיים בעוד שבוע בדיוק, והחלוץ ממתין לתשובה בנושא.

כאמור, גקאס בן ה-37 הוא שם גדול בכדורגל היווני. החלוץ שרשם 78 הופעות במדי נבחרתו וכבש במהלכן 24 שערים, סיים כמלך שערי מוקדמות מונדיאל 2010 ולפני כן היה מלך שערי הבונדסליגה בעונת 2006/07 במדי בוכום (20 כיבושים). גקאס החל את הקריירה ב-1998 בא.א.ל מהליגה השנייה, המשיך לקליתאה ופנאתינייקוס, זכה להכרה בבוכום וב-2007 חתם לשלוש שנים בלברקוזן. מאז הספיק לשחק בפורטסמות, הרטה ברלין, איינטרכט פרנקפורט, סמסונספור, לבנטה, אקחיסר, קוניאספור, אסקישהירספור, סיון וקבוצתו האחרונה הייתה סיבאספור הטורקית, במדיה כבש שני שערים ב-10 משחקים.

תאופניס גקאס שחקן נבחרת יוון. Thanassis Stavrakis, AP
רקורד עשיר ומרשים. תאופניס גקאס/AP, Thanassis Stavrakis
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully