וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "כנראה שהיינו צריכים סטירה קטנה כדי לבוא חדים מול אלבניה"

8.6.2017 / 19:10

הנבחרת ממשיכה להתכונן לקראת אלבניה בראשון (21:45, ספורט 5). בירם כיאל: "יודעים מה צריך לשפר", אלישע לוי יערוך שינויים, בירם כיאל או יוסי בניון עשויים לפתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שחקני נבחרת ישראל מתאמנים. יוסי ציפקיס
שחקני נבחרת ישראל באימון/יוסי ציפקיס

לראשונה מאז התיקו מול נבחרת מולדובה נבחרת ישראל חזרה אחר הצהריים (חמישי) להתאמן לקראת המשחק החשוב מול נבחרת אלבניה. בעקבות היכולת החלשה של הנבחרת ברוב שלבי המשחק, אלישע לוי שוקל לערוך שינוי או שניים בהרכב הנבחרת, כשבירם כיאל ויוסי בניון נמצאים בתמונה ולפחות אחד מהם עשוי לפתוח בהרכב. הנבחרת תערוך מחר אימון בוקר שיהיה סגור לקהל ותקשורת ובמוצאי שבת יערוך אלישע לוי מסיבת עיתונאים בצוותא עם הקפטן שלו, ערן זהבי.

לפני האימון היום שוחח חלוץ הנבחרת והפועל באר שבע, בן שהר, עם התקשורת, ודיבר על המשחק שהיה מול מולדובה: "מטרת המשחק מול מולדובה הייתה להתאמן, להיכנס לכושר משחק ולהתחבר. אף אחד לא מרוצה מההופעה שלנו, והמשחק מול מולדובה בא לנו בזמן כדי שנקבל סטירה קטנה כדי לבוא חדים מול אלבניה. הבעיה הייתה בגישה שלנו, חשבנו שזה משחק אימון והייתה הרגשה שאולי זה לא היה המשחק הכי חשוב בעולם".

לקראת אלבניה אמר: "אנחנו צריכים לקחת נקודות מול אלבניה, שהיא נבחרת מצוינת. לא יהיה קל ואנחנו נצטרך את התמיכה של הקהל כדי להשיג ניצחון. יהיה משחק פתוח יותר, ואנחנו ננסה לתקן את ההופעה מול מולדובה".

שחקן נבחרת ישראל בירם כיאל. יוסי ציפקיס
בירם כיאל באימון/יוסי ציפקיס

גם קשרה של ברייטון, בירם כיאל, דיבר על המשחק מול מולדובה: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. המאמן ניסה לנסות שיטה ולראות מי נמצא בכושר טוב. יש מאמן והוא מחליט מי יפתח, אני מנסה להוכיח את עצמי באימונים ואקבל כל החלטה שלו".

לגבי אלבניה: "המטרה של כולנו היא להשיג תוצאה טובה. אני רוצה לפתוח, אבל שוב, זו החלטה של המאמן. יש לי מערכת יחסים טובה עם אלישע לוי. אנחנו צריכים את תמיכת הקהל, אנחנו יודעים מה צריך לשפר אחרי מולדובה ואנחנו נעשה את זה".

אימון נבחרת ישראל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully