וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי מוכן לבכורה: "מסי התעלה על הציפיות שלי, הוא מנהיג"

המאמן החדש של ארגנטינה יערוך בכורה מסקרנת מול היריבה הגדולה ברזיל (שישי, 13:05, ספורט 1 ו-HD): "נמצא סגנון דומה לבארסה, שיתאים למסי". הסלסאו בלי ניימאר

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
חמש שנים בלי ניצחון על ברזיל. מסי/AP

רגע לפני שעונת הכדורגל מגיעה לסיומה, נערכים בסוף השבוע ברחבי העולם לא מעט משחקי נבחרות ואחד הבולטים שבהם, למרות שמדובר במשחק ידידות בלבד, יתקיים מחר (שישי, 13:05, ספורט 1 ו-HD) באצטדיון הקריקט של מלבורן, שם ייפגשו שתי הגדולות של דרום אמריקה, ברזיל וארגנטינה.

בעוד שהסלסאו טיילו להעפלה קלילה למונדיאל 2018 ומגיעים עם רצף מרשים של תשעה ניצחונות בכל המסגרות ויחס שערים 2:25 באותן משחקים, הרי שהאלביסלסטה הרבה יותר מתקשים והם רק במקום החמישי בבית המוקדמות, שם נותרו עוד ארבעה מחזורים. המשחק מול ברזיל יהיה הבכורה על הקווים עבור המאמן החדש של ארגנטינה, חורחה סמפאולי ואחרי שהוא הובא בכסף רב ובקול תרועה מסביליה, הוא יצטרך להתחיל לספק את הסחורה כמה שיותר מהר.

ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל כבר חמש שנים בדיוק, מאז ה-9 ביוני 2012. אז, שלושער של ליאונל מסי, כולל שער ניצחון אדיר בדקה ה-85, סידר לתכולים-לבנים 3:4 מסחרר באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי. מסי צפוי להוביל את ההרכב ההתקפי שמכין סמפאולי (3:4:2:1), כאשר לצדו ישחקו בחלק הקדמי גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה, שניים ממאוכזבי גמר ליגת האלופות. אנחל די מריה ישחק בכנף שמאל ואילו מאורו איקרדי, שחזר לסגל אחרי ארבע שנים, לא אמור להיות משותף בשל פציעה קלה. איקרדי עשוי לשחק במשחק הידידות השני של ארגנטינה באוסטרליה, מול סינגפור ביום שלישי.

עוד בנושא:

חורחה סמפאולי מנסה לעשות מהפכה בנבחרת ארגנטינה
בשישי: מוקדמות המונדיאל באירופה, המחזור השישי יוצא לדרך

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. AP
ייאלץ להסתדר בלי ניימאר. טיטה/AP

"מסי התעלה על הציפיות שלי", אמר סמפאולי לקראת המשחק, "הוא מאוד אמיתי וצנוע, הוא מנהיג חיובי. אנחנו צריכים להגיד תודה שהשחקן הטוב בעולם מוכן לעזוב את החופשה שלו כדי להיות כאן איתנו. אנחנו צריכים למצוא משהו שיהיה דומה לסגנון של ברצלונה, עם התחשבות במשחק הקבוצתי שלנו. ככה נוכל לייצר למסי סביבה נוח לפרוח בה. אם הקבוצה תעבוד ביחד, אני בטוח שמסי יהיה מצוין. הקבוצה צריכה לעזור לו להגשים את הפוטנציאל שלו גם בנבחרת, בדיוק כמו בבארסה".

בצד השני ברזיל, שתפגוש בשלישי את אוסטרליה, מגיעה הרבה יותר נינוחה וזוכרת היטב את המפגש האחרון מול ארגנטינה, בו חגגה עם 0:3 ענק בנובמבר. המאמן טיטה סגר את רוב אימון הנבחרת ברביעי, אבל נראה כי לא צפויות הפתעות, כאשר טיאגו סילבה צפוי לחזור להרכב אחרי שנתיים ויעלה במרכז ההגנה ואילו את החלק הקדמי ירכיבו פיליפה קוטיניו, וויליאן וגבריאל ז'סוס. ניימאר, הנופש בלוס אנג'לס בימים אלה, קיבל שחרור מצמד המשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully