וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם עד גיל 20: ונצואלה ואנגליה ייפגשו בגמר

הישג היסטורי לנבחרת הצנועה מדרום אמריקה, שגברה בתום דו קרב פנדלים 3:4 על אורוגוואי, אחרי 1:1 ב-120 דקות. ונצואלה השוותה בדקה ה-91 ותפגוש בגמר את האנגלים, שחזרו מפיגור מוקדם וניצחו 1:3 את האזוריני בעזרת צמד של דומיניק סולאנקה

סמואל סוסה חוגג עם שחקני נבחרת ונצואלה הצעירה. AP
הישג גדול לוונצואלה/AP

הנבחרת הצעירה של ונצואלה עשתה היום (חמישי) היסטוריה, כאשר העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר אליפות העולם עד גיל 20, אחרי שגברה בתום דו קרב פנדלים על נבחרת אורוגוואי. בגמר תפגוש ונצואלה את אנגליה.

הנבחרת הצנועה מדרום אמריקה, לה זו ההופעה השנייה בלבד בטורניר, הרשימה לאורך שלב הבתים אך התקשתה הרבה יותר בנוקאאוט ועברה את יפן וארצות הברית רק אחרי הארכה. גם הפעם זה לא היה קל וניקולאס דה לה קרוס העלה את הסלסטה הצעירים, אלופי דרום אמריקה, ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-49.

ונצואלה חיכתה עד לדקה ה-91 כדי להגיב וסמואל סוסה איזן עם כדור חופשי מרהיב לחיבורים. הוונצולאנים לא הפסיקו להחמיץ בהארכה, כולל קורה בדקה ה-119, אך לבסוף באו על שכרם בתום דו קרב פנדלים בו ניצחו 3:4, כאשר יאנגל הררה כובש את הפנדל האחרון של נבחרתו ודווקא דה לה קרוס רושם את ההחמצה המכריעה מנגד, מול השוער ווילקר פארינס שהציל מצוין.

מתיאה ויטאלה נבחרת איטליה הצעירה מול איינסלי מייטלנד ניילס נבחרת אנגליה. AP
גם עבור אנגליה מדובר בגמר ראשון אי פעם/AP

היריבה של ונצואלה בגמר תהיה כאמור אנגליה, שגברה בחצי הגמר השני 1:3 על איטליה. האזוריני עלו ליתרון מוקדם מאוד, כאשר כבר בדקה השנייה ההגנה האנגלית חלמה וריקרדו אורסוליני, שנרכש לאחרונה על ידי יובנטוס, הפך למלך שערי הטורניר עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה, שסידרה לו כיבוש חמישי במונדיאליטו (שער אחד בכל משחק מלבד משחק הפתיחה).

אלא שאנגליה, בעזרתו האדיבה של אנדראה זקאנו, הגיבה במחצית השנייה. בדקה ה-66 השוער האיטלקי הדף גרוע כדור שעלה לרחבה ודומיניק סולאנקה המבטיח כבש בקלות מקרוב. 11 דקות חלפו ואדמולה לוקמן הוריד כדור בתיבת החמש ובעט חזק לרשת ו-11 דקות לאחר מכן, בדקה ה-88, בעיטה של סולאנקה מכ-20 מטרים נהדפה פנימה על ידי זקאנו האומלל כדי להבטיח את הניצחון לאנגליה, שלראשונה בתולדותיה עולה לגמר הטורניר.

הגמר ייערך ביום ראשון ב-13:00, בעוד המשחק על המקום השלישי יתקיים באותו יום ב-9:30 שעון ישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully