וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: המאמן ז'אירו סווירסקי חתם לעונה אחת ויוצג ביום ראשון

8.6.2017 / 12:34

הברזילאי-יהודי, שהגעתו נחשפה ביום שני בוואלה! ספורט, מונה לתפקיד. במועדון יצרפו לו עוזר מקומי, מאמן הנוער איימן אבו יונס ומאמן איכסל בעונה שעברה, איימן חלאיילה המועמדים המובילים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני סכנין הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של ז'אירו סווירסקי הברזילאי כמאמן החדש של הקבוצה. הגעתו של סווירסקי לסכנין נחשפה ביום שני בוואלה! ספורט.

סווירסקי ניהל משא ומתן מתמשך עם סכנין, כאשר בהנהלת המועדון החליטו בתחילת השבוע ללכת על מאמן זר וסגרו עם הברזילאי-יהודי את הפרטים. ביום ראשון צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים בה יוצג המאמן. בסכנין יצרפו לברזילאי עוזר מקומי, על מנת לסייע לו להתאקלם, כאשר מאמן הנוער איימן אבו יונס ומאמן איכסל בעונה שעברה, איימן חלאיילה, הם המועמדים המובילים. עם זאת, חלק מאנשי המועדון היו רוצים לראות את באסם גנאים, שחקן העבר של סכנין, מתמנה לתפקיד וגם הוא בין המועמדים.

עוד בנושא

ביום שני חשפנו: סווירסקי על סף סיכום בסכנין
ז'אירו סווירסקי נחת בישראל: "גאה להיות כאן"

ז'אירו סווירסקי עם מחמוד אבו יונס יו"ר בני סכנין. בני סכנין, מערכת וואלה! NEWS
הימרו עליו. ז'אירו סווירסקי עם אבו יונס, יו"ר סכנין/מערכת וואלה! NEWS, בני סכנין

סווירסקי אימן במיאנמר בקבוצת יונגון יונייטד, עמה זכה באליפות. בעבר אימן גם את נבחרת ברזיל במכביה. כעת הוא ייחל בחיזוק הקבוצה, כאשר שלומי ארבייטמן הוזכר כמועמד, כמו גם החלוץ הברזילאי מאוריסיו, שצפוי להיות משוחרר מעירוני קרית שמונה.

המאמן המיועד אמר לאחר נחיתתו בישראל: "אני שמח מאוד להיות כאן. אני מקווה שאנחנו נעשה עבודה טובה. אני מכיר את הכדורגל הישראלי, זו הפעם החמישית שלי בישראל, הגעתי לכאן בעבר כדי לראות משחקים ולעקוב אחר שחקנים. אני גאה להיות כאן. סכנין זה מועדון נהדר, ואני חושב שנוכל לעשות דברים טובים יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully