וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא צרפתי צפוי להמשיך לעונה נוספת כמאמן הנוער

8.6.2017 / 10:53

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן ליוון, קיים השבוע שיחות עם מספר מאמנים מהמחלקה, כולל צרפתי והודיע להם כי ימשיכו בתפקידם. בשל החלטת ואן ליוון: מחלקת הנוער לא יצאה לפגרה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גיא צרפתי צפוי להמשיך לעונה נוספת כמאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, כך עולה משיחות שקיים השבוע פטריק ואן ליוון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עם חלק ממאמני המחלקה הצעירה, שקיבלו הודעה כי יישארו בתפקידם.

עוד בנושא:

יוסי בניון יקבל החלטה על עתידו אחרי משחק הנבחרת נגד אלבניה
דיווח: "ברצלונה מוכנה לשלם לקרויף פי שלושה משכרו במכבי תל אביב"
מכבי תל אביב: "אם לאלברמן היתה סבלנות, גם הוא היה מקבל חוזה"

גיא צרפתי מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עוד שנה בקבוצת הנוער. צרפתי/אדריאן הרבשטיין

בניגוד לרוב מחלקות הנוער בארץ, אשר סיימו את פעילותן בסוף החודש שעבר עם תום עונת המשחקים, ואן ליוון החליט שהמחלקה הצעירה של מכבי תל אביב תמשיך בפעילות עד אמצע חודש יוני ורק לאחר מכן ייצאו כולם לפגרה. הטענה של ואן ליוון היא שהחופשה מאוד ארוכה והוא לא חושב שיש מקום לפגרה בת חודשיים. לשחקנים נאמר כי עד ה-14 ביוני הם יהיו בפעילות.

כך למשל, אתמול (רביעי) קיימה קבוצת הנוער משחק אימון פנימי, מאחר ולא הייתה לה יריבת אימון. העונה הנהיגו במכבי תל אביב משחק אימון לנוער בימי רביעי מול קבוצת בוגרים מהליגה הלאומית, אולם כל אלה כבר יצאו לפגרה. ואן ליוון גם מעדיף שקבוצות הילדים (גילאי הטרומים) לא ישחקו בשבתות בליגה, אלא יקיימו יחידת אימון נוספת. במכבי תל אביב מודים שצריך לשפר את פס הייצור לקבוצה הבוגרת ומאמינים שהפעולות שעושה ההולנדי יניבו הספק גדול יותר של שחקני בית בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully