וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נוטה להיפרד מאדילסון באהיה

8.6.2017 / 10:34

השחקן לא מוכן לוותר על השדרוג בחוזה שלו, שמבטיח 120 אלף דולר לעונה, ובמועדון מחויבים להודיע לו על ההחלטה עד השבוע הבא. כץ ממתין לתשובה לגבי דור פרץ, שטרם קיבל זימון לאימוני מכבי ת"א

אדילסון באהיה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
החוזה הנוכחי שלו מבטיח שדרוג של 20 אחוז . אדילסון באהיה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה נוטה להיפרד מאדילסון באהיה. על פי החוזה בין הצדדים, במועדון מחויבים להודיע לשחקן עד יום חמישי הבא האם הם משאירים אותו בקבוצה. יואב כץ מעריך את באהיה, אבל החוזה הנוכחי שלו מבטיח שדרוג של 20 אחוז בחוזה לעונה הבאה. הפועל חיפה לא מוכנה להשאיר אותו בסכומים האלה וגם השחקן עצמו לא יהיה מוכן לוותר על השדרוג. בניגוד לז'וליו סזאר, ממנו נפרד ניר קלינגר בשלב מוקדם יחסית, במועדון רוצים לחשוב מספר ימים נוספים לפני שיודיעו לשחקן על ההחלטה. סזאר, אגב, סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא מחזיק בהצעה טובה יותר מהליגה ההודית ושוקל מעבר אליה.

במועדון ממתינים לתשובת מכבי תל אביב לגבי דור פרץ. כזכור, בערב חג השבועות התברר למועדון כי מכבי תל אביב עשויה להחזיר את פרץ לשורותיה, זאת בעקבות עזיבת גל אלברמן. תשובה סופית בעניין עדיין לא התקבלה, אך קלינגר קיבל הבטחה ממכבי תל אביב כי אם לא ימשיך שם הוא ישחק בהפועל חיפה. פרץ טרם קיבל זימון לאימוני מכבי תל אביב שמתלבטת האם לתת לו את המפתחות במקום גל אלברמן.

קלינגר צפה במהלך השבוע בביצועיו של הבלם הארגנטינאי מתיאס קהאיס. הבלם שגדל בבוקה ועבר בראסינג וכרונינגן ההולנדית מחזיק ברזומה מרשים, אך מכיוון שלא שיחק מאז חודש אוקטובר (לא חידש את חוזהו בקבוצתו המקסיקנית) המאמן מאוד מתלבט לגביו ומחפש בלמים זרים נוספים. במועדון הודיעו לבלם אושרי רואש כי בקרוב תיערך פגישה עימו לגבי העונה הבאה. יואב כץ רוצה להשאיר את השחקן בקבוצה ויבהיר את העניין גם לקלינגר, שמתלבט לגביו. הבלם אופק פישלר צפוי להישאר גם בעונה הבאה.

רובי לבקוביץ' יחתום רשמית על החוזה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully