וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון החתימה את לואיס פליפה חימנס ריינה הספרדי

האלופה מתחזקת וצירפה את המקשר הימני בן ה-28, ששיחק בלה ריוחה בארבע השנים האחרונות והעפיל עמה לשמינית גמר ליגת האלופות: "המועדון שם לו כמטרה להגיע לליגת האלופות"

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: מיטב ביצועיו של ריינה

כמה שבועות אחרי שהדהימה בסדרת הגמר את מכבי תל אביב וזכתה באליפות ליגת העל בכדוריד לראשונה מזה חמש שנים, הודיעה היום (חמישי) מכבי ראשון לציון על החתמתו של לואיס פליפה חימנס ריינה, המכונה במולדתו "לואיספה", שיהיה השחקן הספרדי הראשון שישחק בישראל.

לואיס פליפה חימנס ריינה שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. מכבי ראשון לציון כדוריד, מערכת וואלה! NEWS
רכש מעניין. ריינה/מערכת וואלה! NEWS, מכבי ראשון לציון כדוריד

ריינה הוא מקשר ימני בן 28, המתנשא לגובה 1.93 מטר והוא יחליף בעונה הקרובה את הקרואטי רוברט מרקוטיץ', שעבר לגורניה ולניה מהליגה הסלובנית. בארבע השנים האחרונות שיחק ריינה בלה ריוחה הספרדית, שהעפילה לפני שנתיים לשמינית גמר ליגת האלופות. הוא כבש עד היום 102 שערים במפעל.

ראול סרוגו, יו"ר מכבי ראשון לציון, אמר: "זוהי החתמה היסטורית עבור המועדון. לראשונה ישחק אצלנו שחקן ספרדי, צעיר, אבל מנוסה כבר ברמות הגבוהות של הכדוריד האירופי. זוהי פריצת דרך עבור המועדון שלנו, ששם לו כמטרה להגיע לליגת האלופות. אתמול הפקדנו את הערבויות הנדרשות ונרשמנו למוקדמות. אסטרטגיית המועדון בהחלטות שחקני הרכש השתנתה לשחקנים עם ניסיון בליגת האלופות, ממדינות כדוריד כמו ספרד, צרפת, גרמניה ודנמרק, בנוסף למדינות הבלקן אשר מהן מגיעים רוב השחקנים לשחק בישראל. זהו השחקן הזר השני, לאחר איבן קרצ'יץ', שחתום לשלוש שנים נוספות. בכוונת המועדון לחזק את הקבוצה בשוער זר ברמות הגבוהות באירופה. אני מקווה שלואיס, יחד עם איבן, השוער החדש וכמובן יתר שחקני הקבוצה הישראלים, אשר רובם תוצר מחלקת הנוער של המועדון, יובילו אותנו השנה להעפלה היסטורית לליגת האלופות ולשם אנו מכוונים. כמובן שהרבה יהיה תלוי בהגרלה שנקבל בסוף החודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully